Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

19 kwietnia 2015

Sowie puzderko na ludowo

 Nie potrafię nie robić nic zaciekawiło mnie wyzwanie nr4 w Szufladzie i tak spacerując po domu okazało się ,że na pewnej półeczce schowała się mała niebieskooka folkowa sówka .Jak powstała oczywiście z odzysku ,a trochę dlatego ,że znalazłam świetny papier do pakowania i nie mogłam go nie wykorzystać ,a skoro wpasowuje się tematycznie do Szufladowego wyzwania więc zgłaszam swoją sówkę




http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-nr-4-polski-folklor.html

11 komentarzy:

  1. O wow ! Sóweczka w tęczowych kolorach :) Absolutnie nie powinna być schowana. Oczy ma niesamowite, takie sooowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miciu! ależ masz pomysły. Sówka świetna, taka kolorowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do korzystania z pomysłów lub tylko inspirowania się

      Usuń
  3. Jak wywołała ciepłe uczucia to wystarczy można się nawet z niej pośmiać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :-). Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sposób się nie uśmiechnąć na jej widok, ale folk ma to do siebie, że z radością mi się kojarzy:) No i to sowie spojrzenie... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, a jakie ma wielgachne oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby Cię lepiej widzieć powiedziałby wilk do czerwonego kapturka ,a na poważnie bo oczyska muszą być duże-pozdrawiam ;-)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG