Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

23 kwietnia 2017

PODSUMOWANIE ZABAWY "PODAJ DALEJ"


 Witam niedzielnie dzisiaj chcę pokazać co poleciało dla dwóch dziewczyn , które zapisały się u mnie na zabawę "PODAJ DALEJ" przesyłki już dotarły więc mogę pokazać co zrobiłam dla dziewczyn.
Dla Elizki poleciał wózeczek XXL i trochę przydasi na życzenie różowy bo Elizka trochę podpowiedziała mi co chciałaby dostać  więc było trochę łatwiej, ale tą paczkę wysłałam jako drugą czyli niedawno bo na "zajączka".
Na blogu można zobaczyć , kto ucieszył się z wózeczka oprócz Elizki http://sofia-eliza.blogspot.com/2017/04/zabawa-podaj-dalej.html
 Drugą osobą , która zapisała się u mnie na zbawę była Lucynka z bloga"PO NITCE DO KŁĘBKA"  i tak właściwie tą paczuszkę wysłałam jako pierwszą przyznaję, że miałam kłopot co mogę podarować tak uzdolnionej osobie.
Lucynka lubi czytać książki, a w pewnym z postów napisał, że za zakładkę do książki najczęściej służą jej stare paragony i w tym momencie mnie olśniło postanowiłam Lucynce wysłać mały zapas zakładek, żeby miała na jakiś czas http://ponitcedoklebka.blogspot.com/2017/03/podaj-dalej.html.
No to zapraszam do oglądania zdjęć .
 Przypominam o wsparciu dla Nasze Jadzi banerek z serduszkiem przeniesie Was na blog Danutki po szczegóły
































26 komentarzy:

  1. Aleś się napracowała :) ile ślicznych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko po prostu się bardzo staram by osoby obdarowane były zadowolone z prezentu . Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Super! Wspaniałe prezenty, na pewno cieszą oczy obdarowanych. Sama jestem w posiadaniu kilku wykonanych przez Ciebie zakładek :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko mam nadzieję że zakładki się przydają.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
    2. PS. Jak Ci się zużywają oczywiście zrobię Ci nowe 😊

      Usuń
  3. Ale bogate paczuszki :) Wózeczkiem jestem zachwycona, a i zakładeczki piękne :) Sprawiłaś radość dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj wózek jest przepiękny !!
    Moc zakładek wysłałaś , ale jak osoba lubi czytać to się bardzo przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko też byś taki Beatko zrobiła. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. ale sie postarałaś,super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  6. que trabalho lindo !!
    são todos maravilhosos..
    você faz sempre coisas lindas..
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten wózek. Szał zakładkowy pokaźny. Można w nich wybierać a wybierać. super prezenty Marzenko przygotowałas dla dziewczyn. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paczuszki przygotowałaś:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prezenty przygotowałaś dla dziewczyn :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko starłam się jak potrafię.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Marzenko, cudowny i przesłodki ten wózeczek.
    A przy takim hurcie wspaniałych zakładek paragony nie będą już potrzebne.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję. Najważniejsze , prezenty się spodobały.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  11. Wózek jest super i bardzo mi się podoba :** Tofikowi też , siedzi w nim grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i uśmiałam się oglądając zdjęcia Tofika.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. O rany tyyyyyle zakładek... jesteś niesamowita! A już ten wózeczek - pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wózek robi wrażenie a i zakładki są cudne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace! Dużo się napracowałaś. Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG