Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

24 maja 2017

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK U ANI WEDŁUG ANI-NAWANNY

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK U ANI WEDŁUG ANI- NAWANNY
 Maj powoli zbliża się ku końcowi, a kartki na wyzwanie u Ani choć zrobione czekają na publikację czym prędzej nadrabiam zaległości.;-)
Majowe tematy zaproponowała również Ania z bloga "Życie nitką malowane" bardzo ciekawe inspiracje tylko z jednej nie mogłam skorzystać bo nie mam żadnego " komunisty" w tym roku do obdarowania choć zastanawiałam się czy gdybym zastąpiła modlitewnik książką to nie mogłaby powstać kartka np: urodzinowa.
Ale pokazuję co w końcu naprodukowałam.
Na pierwszy ogień poszła kartka okolicznościowa z nutką.
Nutka stanowi centralną grafikę wygrzebaną w internecie i trochę pod kolorowaną.
Ostatnio udało mi się odkupić okazyjnie kilka dziurkaczy więc i z nich korzystam dlatego nutki znajdują się nawet na dębowych listkach wyciętych ze specjalnie wydrukowanego papieru.
 Druga kartka to jajeczko z barankiem.
Bardzo spodobały mi się kartki o różnych nie standardowych formach.
Na tej kartce są właściwie dwa Baranki .
Piękne kwiaty, które wykorzystałam na tej kartce dostałam od Agnieszki -dziękuję nad moimi jeszcze ćwiczę więc nie ma się na razie  czym "chwalić";-)
 Jak widać na poniższym zdjęciu kartka jest do postawienia.
 Ale najbardziej to się "zabombkowałam"
Na tej kartce wykorzystałam wielowarstwowość, trochę chlapania i mnóstwo liści wyciętych z tapety,
którą dostałam od Lucynki czy spodziewała się, że tak ją wykorzystam nie wiem? Ale myślę, że pomysł dobry do wykorzystania.
Pewnie nie tylko bombkę można wykleić z takich wycinanek.
 Druga bombkow kartka to bombka z opłatków bożonarodzeniowych przyklejona na zawieszce do prezentów w kształcie gwiazdki.
Baza to po prostu blok techniczny i skserowana serwetka .

 Do trzeciej bombkowej kartki posłużyło mi zdjęcie znalezione w internecie pięknej zdecugowanej bombki.
A to wynik mojego natchnienia zaśnieżyłam się w maju.
Jak widać jeszcze muszę dopracować moje pomysły, ale przecież w czerwcu też będziemy kartkować:-).
DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE ODWIEDZINY I KOMENTARZE.
I  DZIĘKUJĘ OBU ANIOM ZA ŚWIETNĄ ZABAWĘ I INSPIRACJE ORAZ CIĄGŁĄ MOTYWACJĘ DO DZIAŁANIA.


23 komentarze:

  1. Marzenko, cudne kartki, zainspirowałaś się pięknie! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. no i jest bombowo bombkowo :-)
    Marzenko świetne kartki , masz doskonałe pomysły . Ta bombka z dziurkaczowych listków jest genialna !!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu miałam dobra inspirację .
      Pozdrawiam serdecznie i na pewno w przyszłym miesiącu też coś wymyśle .

      Usuń
  3. Marzenko piękne te twoje majowe karteczki. Moja faworytka dziś jest karteczka bombkowa z wyciętych listków. Oj chyba czasu sporo ci zeszło nad nią tyle listków w piękny kształt bombki skleic. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko faktycznie trochę czasochłonna ta listkowa bombka, ale myśl, że było warto:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Wspaniałe karteczki :) Cudownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki! Dużo pracy w nie włożyłaś Miciu - efekt jest świetny. I chociaż maj, to z przyjemnością obejrzałam zimowe prace.
    Czarny kwiat na kartce jest piękny. Kartka - jajo ma piękną kwiatową kompozycję.
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko, kartka z nutką jest przepiękna i romantyczna. Chwyciła mnie tez za serce ta z barankiem i Barankiem. A bombeczki po prostu zachwycające, fajny pomysł na tą ostatnią miałaś.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace :) POmysł z bombką rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kartki i takie pomysłowe :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko, piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To się napracowałaś przy tych karteczkach, ale efekt jest suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko! Wszystkie karteczki są Przeurocze, Ale najbardziej podoba mi się wielkanocna - Pozdrawiam Cię bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne i pomysłowe kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kartki - wszystki mi sie podobają, mają w sobie taką fajną atmosferę. Najbardziej podoba mnie sie ta z bombką z dziurkaczy - rewelacyjny pomysł.
    A drugiego baranka szukałam...szukałam...znalazłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenko swietne i bardzo pomysłowe karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenko swietne karteczki a bombkowe to moje faworytki a i pozostale tylko podziwiac. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Superowe karteczki. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne karteczki! Z nutką w roli głównej wspaniała, z barankiem w takiej formie podziwiam, bo wiem jak umęczyłam się w ubiegłym miesiącu z jajem;) Bombkowe po prostu rewelacyjne!!!
    Dziękuje Marzenko za wspólną zabawę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki:) Pomysłowa bombeczka:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG