Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

7 lipca 2017

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK -LIPIEC-WEDŁUG IWONKI

http://iwanna59.blogspot.com/2017/06/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-lipiec.html
 
 Witam Wszystkich.
Dzisiaj chcę pokazać jakie kartki stworzyłam na lipcowe wyzwanie kartkowe u ANI według wytycznych IWONKI
Przyznaje, że dawno tak "szybko" nie stworzyłam kartek bo najczęściej ledwo zdążę 😊.
Pierwszą wytyczną są przebiśniegi i ma to być kartka wielkanocna.
Ale skąd ja mam wziąć te kwiaty?
 I kiedy przegrzebałam Internet przypomniałam sobie o mini bloczku z ozdobnymi papierem właśnie tam znalazłam przebiśniegi.
Kserowała,pomniejszałam,powiększałam,cieniowałam,pozłacałam i tak powstała kartka z przebiśniegami.



 
Druga wytyczna to cukrowa laseczka na Boże Narodzenie.
W tym przypadku pobawiłam się warstwami i tworzeniem aplikacji od podstaw.



Trzecia kartka to kartka okolicznościowa i prawdopodobnie powędruję z pozdrowieniami.
Wytyczną do tej kartki ma być lato.
U mnie to po prostu letni ogród skąpany w tęczy barw.
Na dziś to tyle nakarmię tylko żabę u Ani i  będę kręcić....😊
Odpowiedź w następnym poście 😊





30 komentarzy:

  1. Karteczka wielkanocna jest śliczna - koronkowa robota :-)
    Bardzo fajnie połączyłaś elementy na bożonarodzeniowej, a letnia zachwyca kolorami i sielskim klimatem.
    Pozdrawiam serdecznie, Marzenko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Iwonko mając takie fantastyczne wytyczne kartki robiły się prawie same. I bardzo spodobało mi się Twoje określenie z sielskim klimatem do ostatniej kartki.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Marzenko, fantastyczne kartki powstały ;) Nad ostatnią, widzę, że się pobawiłaś nieziemsko ;) Pozdrawiam cieplutko :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu i masz rację ostatnia kartka była czystym szaleństwem bardzo dobrze mi się ją robiło.
      Pozdrawiam cieplutko Jadziu

      Usuń
  3. Marzenko, przepiękne kartki i w jakim błyskawicznym tempie zrobione. Tym razem ostatnia jest moją faworytka - wymarzone lato.
    Kręcić...?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Co do tempa to trochę przypadek 😉.
      A co do ostatniej kartki to marzy mi się takie lato,ale co się odwlecze to nie uciecze 😁.
      Odpowiedz na"kręcenie" w następnym poście .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko błyskawicznie się uwinelas z karteczkami. Na dodatek wyszły ci świetnie. Przebisniegi delikatne, bożonarodzeniowa super warstwowo zrobiona a letnia taka radosna kolorowa. A cóż tam kręcisz hm..?? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i pozdrawiam serdecznie 😊,a przyznam się co kręcę w następnym poście.
      😁

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko ten ekspres zajął mi pół dnia 😁.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Karteczki są przepiękne, takie kolorowe :) Ta letnia jest po prostu niesamowita! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu przyznaje,że z tej letniej jestem szczególnie zadowolona 😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Marzenko! Wszystkie karteczki są Śliczniutkie , Ale najlepiej podoba mi się wielkanocna -Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow Marzenko zazdroszczącego tempa:) i bardzo fajne karteczki wyszły, podobaja mi sie:):):) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko nie zazdraszczaj😉 o 6:00 rano ma się bardzo twórcze pomysły.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Śliczne kartki! Ta letnia jest po prostu odjazdowa!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki! I jakie pomysłowe, najbardziej podoba mi się ta ostatnia , aż chciałoby się usiąść w takim ogrodzie :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są śliczne ale chyba wielkanocna najlepsza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko bardzo się cieszę , że tak szybko zrobiłaś lipcowe kartek, widać że tematy Ci siadły bo kartki sę cudne. Świetny pomysł z koroneczką wokół kartki z przebiśniegami. Warstwy w bożonarodzeniowej wyszły rewelacyjnie a letnia karteczka ma faktycznie taki wiejski sielski klimacik.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace:) Zachwyciła mnie kartka na Boże Narodzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie poradziłaś sobie z lipcowymi wytycznymi u Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne karteczki, ta kwiatowa cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki Marzenko, są bardzo pomysłowe. Ostatnia to prawdziwe letnie szaleństwo, jest kapitalna.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne karteczki,bożonarodzeniowa jest zachwycająca,cały klimat świąt na niej widać,z przebiśniegami bardzo wiosenna,podoba mi się jak ją skomponowałaś z tymi serwetkami,a na tym leżaczku to bym sobie chętnie "zaległa",pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo radosne , kolorowe i ślicznie wykonane karteczki. Pozdrawiam i milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne,radosne karteczki,ta letnia jak łąka ukwiecona, z laskami też fantastyczna .
    Pozdrawiam Marzenko cieplutko i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG