Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

15 marca 2018

HARDCOROWY ZAWRÓT GŁOWY U EWUNI

https://hubka38.blogspot.com/2018/02/hardcorowy-zawrot-gowy-wyzwanie-2.html

 Witam wieczorową porą mam nadzieję , że zdążyłam na wyzwanie Ewuniu.
Wykorzystałam obie kolorowanki  od Gosi oczywiście  po swojemu , a oto co mi wyszło .
Przepraszam , że mnie tak mało , ale trochę mi się doba "kurczy" i jakoś nie umiem się wyrobić .
A bardzo chcę zdążyć przed Wielkanocą.







26 komentarzy:

  1. Marzenka! Ile tu pracy!!! Super pomysły! I nawet skrzyneczka jest! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję,ale ten pomysł nie jest świeży podobają kartkę już robiłam tylko nie na składaku.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Świetne Miciu! Ten baziowy bukiet jest cudny!
    Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu bardzo lubię bazie.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Rewelacyjne karteczki. Fajny pomysł na kartkę ze skrzynką pocztową, czuję do niej sentyment, bo swego czasu pisałam sporo tradycyjnych listów. Pozdrawiam Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja nadal bardziej wolę kartkowe życzenia niż smsy .
      Pozdrawiam serdecznie Madziu 😊

      Usuń
  4. Marzenko! Przeurocze karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności,ten bukiet mnie rozmarzył,tym bardziej,że jakoś tu blisko siebie bazi nie widziałam,a ten zając wyglądający z karteczki jest przeuroczy,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko może bazie tam nie rosną,ale masz prawdziwe gałązki palmowe na Niedzielę Palmową.
      Pozdrawiam cieplutko 😊 Lucynko

      Usuń
    2. To prawda,do kościoła nie idzie się ze swoją palemką,tylko każdy dostaje liść palmy,jedni zostawiają go tak jak jest,a inni robią z niego krzyż,właśnie dziś tak było,pozdrawiam i życzę już na zapas Wesołych Świąt

      Usuń
  6. Ta baziowa kartka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię "kotki na wierzbie".
      Dziękuję Ewuniu i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Świetnie wykorzystałaś te bazie , bukiet jest obłędny . Składaczki świetne.
    Mnie ktoś ukradł 10 dni marca i oddać nie chce :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.
      A
      I ja nie wiem kto mi ten czas ukradł.😉.
      Pozdrawiam cieplutko 😊 Aniu

      Usuń
  8. Prześlicznie sobie poradziłaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. é um trabalho fantástico e maravilhoso !!
    muito criativo e fica muito bonito na espera da Páscoa !!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko, stajesz się mistrzynią składaczków. Obie kartki są przepiękne.
    Oj, ta doba, szkoda, że nie chce się rozciągać:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu dawno mi tak czasu nie brakowało ,ale myślę że to kiedyś przejdzie 😊.
      Pozdrawiam cieplutko 😊 Małgosiu

      Usuń
  11. Świetny baziowy składaczek! Pięknie się prezentuje. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko sliczne karteczki . jak zawsze co do braku czasu to ja juz niewiem gdzie on znika, ciesze sie rowniez bardzo ze podobala ci sie karteczka, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, widzę sporo pracy, ale efekt rewelacyjny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta baziowa jest świetna !!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG