Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

28 lutego 2019

PALETA KOLORÓW U ANI I BOŻE NARODZENIE U ULI

LUTY- FLORA
Witam wieczorną porą ostatniego dnia lutego. Oj krótki ten miesiąc i zleciał jak z bicza trzasną.
Tym razem na wyzwanie u Ani udało mi się zrobić cztery kartki, w końcu święta coraz bliżej :-)
BRĄZOWY -POMARAŃCZOWY- ZIELONY

POMARAŃCZOWY- ZIELONY- ŻÓŁTY

NIEBIESKI -POMARAŃCZOWY -ŻÓŁTY

BRĄZOWY -POMARAŃCZOWY-ŻÓŁTY
 A tu oczywiście obowiązkowy kolaż mam nadzieję, że dość ukwieciłam kartki;-)

LUTY-CHOINKA

Jak już udało mi się tu wpaść to od razu wyszły mi dwie choinki dla Uli



Na dzisiaj to wszystko idę nakarmić żabki.
Dziękuję za wszystkie miłe słowa po moimi postami.

38 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Marzenko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko jak zawsze super karteczki, każda jedna czymś zachwyca. Ta choinka ze Świętą Rodziną jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta wielkanocna karteczka składaczek :)
    A choinki urocze...pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko kartki super!! Bardzo podobają mi się te z zającami :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .
      Króliczki to taki mini hurt, który miał być jednakowy,a nie wyszło 😁😁.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  6. Śliczne karteczki są wszystkie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko, jakie piękne kartki! Składaczek z Panem Jezusem to mój faworyt.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i jakoś nie jestem zaskoczona 😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  8. Marzenko, jakimś cudem wreszcie dostałam się do Ciebie;) Wszystkie karteczki są śliczne, bez wyjątku;) Podziwiam ,,składaczki" , które wykonujesz;) Dla mnie jeszcze do nich długa droga...Pozdrawiam Cię gorąco i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo dziękuję.
      A Ty spróbuj bo jak wisdwid skladaskła nie są trudne.
      Ewunia bardzo czytelnie pokazyuj jak je robić.
      Małgosiu do odawżnych świat należy 😁😁😁.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  9. Bardzo ładne kartki!
    Śliczne króliczki i choinki, a składaczek pięknie skomponowany.
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. super choinki :) obie bardzo mi się podobają - a wielkanocne zające po prostu mnie rozbroiły - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. são lindos !!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki ładne, ale choinki są bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenka ale kolorowo i wiosennie u Ciebie . Świetne są te zajączki z kolorowych papierów. Roślinek Ci dostatek więc z radością przygarniam wszystkie do swojej zabawy.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kartki sa super.Świetny pomysł z tymi kwiatowymi zającami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :) i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim co miesięcznym wzywaniu, mnóstwo nagród, fajna tematyka wyzwań, zapraszam -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowe te kartki wielkanocne z zajacami.

    Wysyłam do Ciebie kartkę w wymianie u Lidki, podaj mi proszę swój adres: barbasia3@poczta.onet.pl.

    http//serwetki-quillinq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kartki bez wyjątku są cudowne. Bardzo pomysłowe są te z zajączkami. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzenko sliczne karteczki , tyle w nich kolorów... Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i pomysłowe karteczki :-)
    Choinki cudne kolorki mają , zające też :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki zrobiłaś. Podoba mi się pomysł z zającem :).

    Marzenko przygotowuję dla Ciebie jajeczną kopertę u Czarnej Damy. Nie znalazłam u Ciebie e-maila, proszę podeślij mi swój adres na amma(małpa)poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow. Ile karteczek. Piękne prace!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzenko, Twoje karteczki zawsze pomysłowe i bardzo radosne!!! Karteczki-składaczki-pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki! Ja jakoś nie robię "świętych" karteczek, ale ten składaczek z Chrystusem- przepiękny! A do mnie takie cudne składaczkowe zajace dziś doszły!!! dziękuję!!!!!! (postoją jeszcze chwilkę, a co!)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG