Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

17 lipca 2019

SZYDEŁKO I KARTKI

Witam po jak zwykle dość znacznej przewie ale jak widać dość owocnej i napiszę jeszcze ,że kolejne prace właśnie się tworzą.
Na początek trochę zaległości kartka ślubna, którą chciałam wrzucić na wyzwanie regionalne u Weroniki , ale nie zdążyłam :-)







 Kolejne kartki powstały na dwie konfirmacje pierwszy raz robiłam takie kartki choć w naszej parafi są dwa kościoły.






 W między czasie dziergałam tego 60 cm przystojniaka w letnich spodenkach. Tym razem już trochę lepiej wyszyłam buźkę i zrobiłam buciki, które można zdjąć .





A tą maleńką gąsieniczkę zrobiłam dla maleńkiej dziewczynki




 Jak pięknie kolejne maleństwo przyszło na świat.
Koleżanka z pracy poprosiła to trzeba było działać.

Oczywiście w czerwcu "Dzień Ojca". Mój Tata kocha konie więc nie mogło ich zabraknąć na specjalnej kartce z powodu Jego święta.




 Po piesku z poprzedniego posta poproszono jeszcze o jednego tylko mogłam trochę pozmieniać szczegóły  i zamiast obróżki dostał bandamkę na szydełku. Niestety kolory nie wyszły za rzeczywiste.




 Takiej kartki jeszcze nie robiłam i jak widać trochę sobie poszalałam z koronką, piankowymi kwiatkami i tasiemkami. Wielkość kartki to A4



 
A ta kartka to był super ekspress .
Znalezienie, wydrukowani, wycięcie grafik. i życzenia
Skserowanie kilku stron papieru ozdobnego i zrobienie bazy.
I połączenie tego wszystkiego w składaczek A4 w trzy godziny .
Zdecydowanie za mało czasu na dopracowanie szczegółów.

 I znów szydełko, i znów torebka tym razem ze sznurka 30 cm na 40 cm z długimi na 60 cm rączkami i na zamek  dla sąsiadki.



 A na koniec 42 cm gnom-skrzat na specjalne zamówienie  to już taki drugi i wyszła mu chyba lepsza broda niż u pierwowzoru.




Jeżeli dotrwaliście do końca to bardzo, bardzo Wam dziękuje za cierpliwość.
Przepraszam, że w zabawach zbyt wiele mnie nie ma, ale muszę wybrać .
A jak to się mówi dzieciom się nie odmawia bo jak pewnie zauważyłyście większość moich ostatnich prac jest dla dzieci .
Dziękuję za to że Jesteście

52 komentarze:

  1. Marzenko, pracowita mróweczka z Ciebie. Tyle pięknych prac poczyniłaś, że az się oczy cieszą.
    Czy konfirmacja to bierzmowanie?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu Ty też nie próżujesz😊.
      W kościele ewangelicko-augsburski jest tylko konfirmacja nie ma osobno komunii i bierzmowania.
      W mojej parafii jest kościół katolicki i kościół ewangelicki dlatego podjęłam się zrobić takie kartki bo miałam kogo zapytać co może być na niej.
      Pozdrawiam cieplutko 😀 i spokojnego remontu

      Usuń
  2. Piękne prace, a najbardziej urzekły mnie kartka z konikami (moja mama też uwielbia konie) i torba z chwostem. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu konie to piękne zwierzęta miałam w dzieciństwie okazję bliższego poznania tych wspaniałych zwierząt.
      Torebka zdobiona na zamówienie i jak zwykle prototyp 😁.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  3. Marzenko same wspaniałości nam pokazałaś!! Kartki śliczne, ale od Twoich dzierganych prac to oczu nie mogę oderwać :)) Me serce skradł szczególnie królik w tych cudownych spodenkach :)) Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko spodenki to wyszły tak same bo królikowi zimno było.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  4. Marzenko ,jestem pod wrażeniem Twoich przepięknych prac i ich ilości .Ja przy Tobie to robótkowa grzebuła.W gąsienniczce z miejsca się zakochałam -jest słodka .
    Gratuluję Ci wszechstronnych zdolności
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu ja to żaden ekspres tylko każdą wolną chwilę poświęca dla tych prac.
      A gasieniczka to natchnienie chwili żeby sprawdzić nowy pomysł.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  5. ale fajne składaczki a ten przystojniak szydełkowy -cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko przepięknie rozszalałaś się robótkowo :-) Składaczki Twoje są mega przestrzenne a szydełkowe dziergadełka są słodziutkie i urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu nadal twierdzę, że to Twoja"wina"zaraziłam się od Ciebie 😁😁😁
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  7. Karteczki super, ale dziergadełka REWELACJA!!!!!!!!!!!!!!!! Pięklne te maskotki robisz!I hit- torba- super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu robię jak umiem bo dziergane robię bez schematu po prostu z głowy.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  8. Cudowne prace, a ile ich jest, podziwiam wielce! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu ja czaruj nożyczkami i szydełkiem.
      Ty piórem i bogatą wyobraźnią.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  9. Co za ogrom wspaniałych prac. Naprawdę nie próżnowałaś i ciężko pracowałaś nad kolejnymi dziełami, które są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko ale cuda dziś u Ciebie , kartki wszystkie cudowna i o dziwo najbardziej mi się spodobała ta zrobiona w 3 godziny. Zauroczyły mnie te róże
    Z szydełkowych prac najpierw mnie zachwycił ten króliczek, ale jak zobaczyłam pieska to oniemiałam . Jest czarujący . Masz talent do tych szydełkowych prac, są świetne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Aniu.
    Na tej kartce musiałam dać róże bo jak je znalazłam w trakcie poszukiwań grafiki to się w nich zakochałam.
    Zarówno króliczek jak i piesek powstały dla dwóch dziewczynek a wszystkie prace dla dzieci staram się robić jak najszybciej,a jak mogę robić według własnego pomysłu to zwykle kończę szybciej.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Toś Ty Kobieta do wszystkiego - i do karteczek i do dziergania. twoje prace szydełkowe sa na prawdę przecudne i urocze i na pewno kazdy obdarowany się z nich bardzo cieszy! A karteczki są dopracowane w każdym calu. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę umiem.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Wszystkie prace są niesamowite, ale to te szydełkowe skradły mi serce :-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenko, ale u Ciebie dużo nowych i wspaniałych prac!!! Podziwiam Twoje twórcze działania. Serdeczności przesyłam wraz z nadmorskim słońcem:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Jaka ilość prac. Piękne karteczki i szydełkowe stworzenia. Urocza gąsienica.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzenko pracowity czas za Toba!!! Przepiekne kartki i te szydełkowe maskotki .... Jestes Wielka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko czasem mam twórczą fazę😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  18. :) Kochana Marzenko, zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim sierpniowym wyzwaniu -> https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/08/na-ruchomych-wydmach.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Gąsieniczka jest cudna a piesek jeszcze słodszy. Prace są cudne. Mimo, że dla dzieci - nam one także się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę że w każdym z nas jest zawsze trochę dziecka.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  20. Zachwycam się każdą z prac po kolei, co jedna to lepsza,no i bardzo starannie wykonane :) te dziergane zwierzątka są przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile pięknych prac! Każda mogłaby znaleźć swoje miejsce w osobnym poście.
    Kartki są fantastyczne. Takie różnorodne w dodatkach, a jednocześnie przedstawione w ciekawej składanej formie. Dopiero na rozłożonej widać całe bogactwo dodatków.
    Pozdrawiam ciepło i życzę wielu równie wspaniałych rękodzielniczych pokazów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zakochałam się w tej formie.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  22. Przepiękne karteczki, u Ciebie widzę też same dzieci się rodzą, fajnie :) fajnie bardzo podoba mi się pierwsza karteczka i ta na chrzest z koroną. Szkoda, że nie zdążyłaś, jeszcze kilka województw zostało, a nóż się uda następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję choć jak na razie czas jest szybszy od mnie i mnie wyprzedza 😁.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  23. Ale się natworzyłaś :D Kartki są przepiękne, bardzo mi się podoba ta ślubna, wyszła super. Ten psiak i gąsienica mnie zauroczyły :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tu nie wytrwać do końca jeśli każde kolejne zdjęcie ukazuje taki wysyp piękności !
    Cudowne prace stworzyłaś , a od szydełkowych zwierzaków nie mogę oderwać oczu .Pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za odwiedziny i że dotrwałaś do końca 😊

      Usuń
  25. Ale wysyp pięknych i różnorodnych prac - nic tylko podziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzenko kartki jak zawsze są świetne, a ta różowa dla maluszka to już super.
    Ale te szydełkowe tworki... to dopiero coś fantastycznego. Torba ekstra, króliczek jest taki fajniutki z tymi długimi uszami, a już piesio wymiata. I te jego "stópki", czyli łapki, tak pięknie to wszystko stworzyłaś, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu jak mam fazę twórcza to nawet mi coś wyjdzie.
      Zrozumiałe że piesek Ci się podoba bo Ty w domu masz pieska.
      Pozdrawiam cieplutko 😀

      Usuń
  27. Ale tu istny wysyp :) Śliczne wszystki kartki. Szydełkowe zwierzaki bardzo fajne.
    Bardzo mi się podoba torba i ten wcale nie mały skrzat ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to prawda skrzat ma konkretny wymiar i będzie miał kolegę bliżej świąt.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  28. Przepiękne cudeńka i te kartki i te maskotki, zwierzątka. Trzeba dużo mieć cierpliwości i fantazji, aby takie rzeczy tworzyć. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za przemiły komentarz i zaskakujące odwiedziny.
      Życzę nieustającej weny twórczej

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG