Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

28 kwietnia 2020

Imieniny 😊

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających. 
Dzisiaj trochę się pochwalę bo co roku spotyka mnie niespodzianka z okazji imienin bo jakoś o nich nie pamiętam, ale inni pamiętają
 za co ogromnie dziękuję. 
Pierwszy podziękowanie dla Beatki i Jej Córcia za cudowny bukiet, króliczka 
i milusiego wyszywanego misia. 🧸
Od Beatki dostałam 
również niezwykłą szyszkę 
i "miodową " lekturę  bardzo dziękuję 
za życzenia i pamięć.
❤❤❤
Na zdjęciach możecie zobaczyć mojego pomocnika w robieniu zdjęć 😺









Ten obraz również dostałam od Beatki jak znajdę odpowiednią ramkę to oprawioprawię 
A to druga niespodzianka od Lidzi wyjątkową  kartka z ukrytymi życzeniami.
Dziękuję Lidziu 
❤❤❤


Jak już kiedyś pisałam moją jedyną dekoracją świąteczną są kartki od Was .
W tym roku wysyłam tylko jedną kartkę 
i dostałam jedną kartkę z króliczkiem właśnie od Lidzi (Po wcześniejszym umówieniu się).
I bardzo mi się podoba bo coś mi  te króliczki ostatnio chodzą po głowie 😉

Bardzo dziękuję za te wszystkie dowody pamięci i sympatii.
❤❤❤

23 komentarze:

  1. Kotek chyba najbardziej zadowolony haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łukaszu mój kotek uwielbiam wszystkie nowości 😁

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :) A prezenty i kartki piękne. Hihi, ale całość i tak skradł asystent planu zdjęciowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu no tak kiciuś potrafi wszędzie się wkręcić 😁

      Usuń
  3. serdeczne życzenia ci przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko, ale ze mnie gapa, zapomniałam o Twoich imieninach. Błagam o przebaczenie:) I składam spóźnione ale jak najszczersze życzenia, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu nic się nie stało skoro ja też zapominam o swoich imieninach 😊.
      Bardzo dziękuję za życzenia Małgosiu 😘

      Usuń
  5. Marzenko kochana i najlepsze życzenia imieninowe ode mnie przyjmij :)). Przede wszystkim dużo zdrówka i radości, bo ona jest nam również potrzebna :). Piękne prezenty :). Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia Justynko.
      Prezenty bardzo mi się podobają 🌞

      Usuń
  6. Same śliczności, a pomocnika masz najlepszego :)
    Wszystkiego najlepszego Kochana, dużo zdrówka i uśmiechu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności dostałaś Marzenko od blogowych koleżanek. I ja życzę wszelkiego dobra, dużo zdrowia i radości. Ja na razie zrezygnowałam z wysyłania jakichkolwiek kartek, może jeszcze przyjdzie na nie czas. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomyślności wszelkiej i zdrowia Marzenko :-) Piękne prezenty:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspanialosci a ja dołączam spóźniona do zyczen Marzenko: zdrowka, pogody ducha, nieustannej weny u radosci !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko serdeczne życzenia , choć spóźnione to szczere! Piękne prezenty dostałas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne króliczki. Fajny pomysł na dekoracje w formie szydełkowych kaktusów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty śliczne ale kotek najładniejszy😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za życzenia i pamięć Beatko 😊
    Kotek musiał się wkręcić 😁

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG