Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

8 lutego 2015

Kolorowy mix


 Drogie koleżanki jak mam za dużo wolnego czasu to z rękami muszę coś zrobić więc na wyzwanie u Danusi powstał wazon ,ale to nie wszystko poszłam dalej połączyłam tak trochę trzy zabawy :
-pomarańcz z fioletem
-serduszka
-i kwiatki
Oczywiście prace na te zabawy już dawno opublikowałam ,ale się tak rozkręciłam i powstało kilka serduszek kolorowych i ozdobiłam szydełkiem łysą opaskę motywem kwiatowym też pomarańczowo fioletowym









5 komentarzy:

  1. Rozkręcasz się Marzenko. Super wszystkie ozdóbki. Tak to jest, jak ręce aż się rwą do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie się rozkręciłaś :) Same cudeńka oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Gosiaczku dzięki za odwiedziny o tobie mogę powiedzieć to samo:-)

      Usuń
  3. Ale miałaś wenę :) Bardzo energetyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG