Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

22 marca 2015

Pisanka

 Witam i nadrabiam zaległości jak by się "ktoś stęsknił" od razu przypominam o wyzwaniu U LUCY i trochę się dziwę ,że tak mało dziewczyn bierze w nim udział bo tak bądzmy  szczerzy ile razy mamy okazję powspominać posty do których tylko czasem ktoś zajrzy .
A nie wierzę ,że nie macie prac które lubicie szczególnie  i lubicie do nich wracać .
No starczy tego "wykładu" przechodzę do mojej pisanki pewnie wiele osób zna metodę karczochową, ale ja dopiero ją poznaję przyznam ,że zasugerowałam się trochę banerkiem i postanowiłam spróbować .Jako ciekawostkę nie jest zrobione ze wstążek ,a z pasków materiału  jak to u mnie często taki mały recykling.
i choć "świeże "rzucam je na wyzwanie U LUCY

5 komentarzy:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG