Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

2 września 2015

WRZOS W FIOLETACH

 Mamy wrzesień i nowe kwiatowe wyzwanie u Agatki  
Tego wyzwania nie odpuszczę - na początek znów kapelusik i to nie ostatni, bo mi się spodobało ich robienie, a kolejne czekają   na publikację  lub wykończenie. Oczywiście wszystkie nie są w fioletach, trochę poszalałam.

Gdybym mogła to na październik  proponuję:
DALIE
Może moja propozycja przypadnie Agatce, bo te kwiaty dają wiele możliwości.


WYZWANIE KWIATOWE U AGATKI

23 komentarze:

  1. Kochana czytasz mi w myślach, właśnie miałam Cię spytać czy chcesz zaproponować inspirację następną i proszę już jest. Oczywiście zgadzam sie na dalie jak najbardziej. A kapelutek jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie czytam w myślach, ale jakoś tak mi wpadły do głowy dalie przyznam że przejrzałam wszystkie wyzwania by nie zaproponować kwiatka,który już był. Złożyłam propozycję,ale nie liczyłam,że Ci się spodoba. BARDZO DZIĘKUJĘ :-). To niespodzianka,której się nie spodziewałam.:-):D:-):-):-):-):-) . A to moja buzia z wielkim " bananem" jak przeczytałam Twój komentarz Agatko . Jeszcze raz dziękuję i bardzo się cieszę.

      Usuń
    2. Kochana jeszcze nie raz Cię zaskoczę hihihih

      Usuń
  2. Piękna praca i chyba strasznie czasochłonna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze któraś godzinkę trzeba poświęcić,ale warto. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Piękne kwiatki Ci wyszły ,jakbym ja je robiła haha bo mam też kilka takich różyczek zrobionych i to chyba w tym samym odcieniu fioletu..Aż zatęskniłam za wstążeczkami ,chyba zrobię przerwę w koralikach i też coś machnę wstążkowego.
    Pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Twoich wstążeczek to mi dużo brakuje, ale będę ćwiczyć to kiedy się uda zrobić idealnie. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz

      Usuń
  4. Bardzo fajną i pomysłową pracę zrobiłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te różyczki , chya też chce mi się wstązeczek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie rzeczy. Aż pozazdrościłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusik uroczy - widziałam inną wersję kolorystyczną u Izy:) Dalie na przyszły miesiąc to świetny pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne różyczki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszalałaś z kolorami a kapelusik dzięki tym barwom prezentuje się ślicznie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne różyczki:) uzupełniają pięknie całość

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, wspaniałe dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ozdobiony kapelusz! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, te wszystkie kapelusze są wspaniałe !!! :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG