Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

21 kwietnia 2016

KWIAT

Dzisiaj chcę pokazać znów kartkę , Ale właściwym tematem tego posta jest kwiatek  z pierwszego zdjęcia. Jak wspomniałam w jednym z komentarzy w robieniu kartek bawi mnie przede wszystkim wykonywanie  elementów do nich własnoręcznie . Oprócz ozdobnych nożyczek i kilku dziurkaczy nie posiadam specjalnego sprzętu, ale to nie jest moje "zmartwienie". I dziś chciałam się pochwalić moim pierwszym podejściem do zrobienia kawowego kwiatu. ( napar z kawy trochę usztywnił mój kwiatek).  Do zrobienia pręcików użyłam pomalowanych patyczków do uszu. Bazę do kartki zrobiłam jak zwykle metodą na żelazko, ale tym razem zamiast serwetki użyłam zwykłego papierowego ręcznika. I mam kilka spostrzeżeń :baza z ręcznika jest bardzo przyjemna w dotyku ,ręcznik bardzo dobrze się łączy z kartką, podczas prasowania nie tworzą się  marszczenia. Myślę ,że ręcznik jeszcze nie raz wyląduj na moich kartkach może wzorzysty lub w kolorze. Bardzo chętnie skorzystam z rad bardziej doświadczonych w robieniu kartek dziewczyn z góry bardzo dziękuje
Przy tej okazji witam nowe obserwatorki i mam nadzieję, że zagoszczą u mnie na dłużej.



24 komentarze:

  1. Marzenko odp. Ci na Twój komentarz pod moim ostatnim postem.
    Kartka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kwiatek i pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko, piękny ten kwiat Ci wyszedł, nigdy bym nie wpadła na pomysł wykorzystania patyczków do uszu jako kwiatowych pręcików:) Kolorystycznie wspaniale komponuje się z widokiem Golgoty, a całość tworzy nastrój zadumy nad tajemnicą krzyża... Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu cieszę się, że właśnie tak odebrałaś wymowę mojej kartki.
      A co do pomysłu z pręcikami na razie są na etapie doświadczalnym ;-). Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, ale przyznaję że takie kwiaty są bardzo czasochłonne

      Usuń
  5. Kartka Marzenko jest fantastyczna a zdobi ją ten Twój kwiatuszek i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu następne,które tworzę są w bardzo energetycznym kolorze. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Marzenko, uwielbiam takie prace z tego, co pod ręką i z recyklingu. serwetki też lądowały na moich pracach, o ręczniku nie pomyślałam, ale resztki materiałów czy papier do pakowania prezentów, często gościły na moich pracach. nawet z kartonu po obuwiu robiłam album gruby na jego (kartonu) głębokość. Bazą bywały kartony po towarze z nadrukowanymi ciekawymi wzorami. Z czego to się nie tworzyło... ach! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadziu bardzo dziękuję za podsunięcie kilku pomysłów. Karton po butach to jest myśl. Od dawna planuję uporządkować moją kolekcję kartek i w takim dużym albumie może by się zmieściły?. Bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. No super kartka Marzenko, z tym kwiatem wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kwiatek Ci wyszedł. I podoba mi się Twój pomysł, jak zrobić coś z niczego. Efekt jest świetny, karteczka bardzo interesująca.
    pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko, kwiat wyszedł wspaniale. Podziwiam Twoją kreatywność, bo widać gołym okiem, że Ci gotowców wcale nie potrzeba do tworzenia rzeczy pieknych :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. P.S.
    Pomysł z ręcznikiem na pewno wykorzystam, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kwiatek Ci wyszedł! Śliczna kartka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowa dziewczyna z Cibie , ręcznik papierowy jest fajnie tłoczony i ciekawe że te tłoczenia sie nie rozprasowały, Musze spróbowaś.
    Kawiatuszek jest świetny , debiut bardzo udany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kawowy kwiatek wyszedł Ci perfekcyjnie a całość bardzo pomysłowo skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie cierpię własnoręcznego wykonywania elementów - szkoda mi na to czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerość. Lubię ludzi z poczuciem humoru :-). Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny :-)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG