Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

3 czerwca 2016

WYMIANKA ZAKŁADKOWA


 Mamy kolejny miesiąc , minął maj więc mogę pochwalić się owocami wymianki zakładkowej  u Lidzi z " Misiowego Zakątka"-cześć 4

W maju nie było określonego tematu, ale do zakładki należało dołożyć coś do picia.
I moja zakładka znów poleciała za granicę bo do do Ewuni.
I tu miałam zagwozdkę bo Ewunia nie ma metryczki więc nie wiedziałam co lubi do picia no to wysłałam jedno i drugie.

No , ale co Ewunia lubi?.... i tu zasugerowałam się zdjęciem ze strony Ewuni gogle+. Jak się okazało mamy wspólną pasję -SŁONIE.
Dlatego jako potwierdzenie mojego bzika w tym klimacie prezentuję poniższe zdjęcie części mojej słoniowej kolekcji.Prawda ile słoniowych inspiracji.


http://villaewa77.blogspot.com/ -zdjecie ze stronki Ewuni
 I właśnie dlatego Ewuniu powstała specjalnie dla Ciebie ta słoniowa zakładka mam nadzieję, że trafiłam choć trochę. ;-)
 A teraz będę się chwalić jaką śliczną zakładkę dostałam od Eluni z bloga  "Papier i nitki".
Piękna zakładka w fioletach i do tego haftowana. Haftować nie potrafię więc tym bardziej cieszę się z tej ślicznej zakładki. Bardzo dziękuję Eluniu.
http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/


9 komentarzy:

  1. Marzenko!Zakładeczkę zrobiłaś śliczną i dostałaś również piękną, a zbiór Słoników masz wspaniały - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, masz prawdziwą słoniarnię! A zakładkę zrobiłaś piękną, a ogonek to już prawdziwa kropka nad tym pełnym treści "i".
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka, zakładka słonik prześliczna i oryginalna, bardzo fajny pomysł. I z hafcikiem zakładeczka jest urocza, również haftować nie umiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. padłam na widok tego "safari"!
    ależ masz zbiory! O.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko to nie cały zbiór bo uwielbiam słoniowy motyw. Słonie to piękne i bardzo mądre zwierzęta i bardzo familiarne.

      Usuń
  5. O jacie kręcę ale kolekcja!! Dobrze wiedzieć, że kochasz słoniki :) A dlaczego akurat to zwierzątko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego słonie przede wszystkim bo to bardzo opiekuńcze zwierzęta,silne i pewne siebie,nigdy nie atakują bez powodu najczęściej w obronie. Mają ogromny szacunek dla swoich zmarłych. Może słyszałaś o cmentarzyskach słoni?. Mogłabym tak długo,ale zachęcam do obejrzenia kilku filmów przyrodniczych o tych niezwykłych zwierzętach lub poczytania. Słonie są po prostu piękne i dobre. A w swoim naturalnym środowisku nie mają wrogów jedynie człowiek krzywdź je dla kłów .

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG