Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

26 listopada 2017

SKARPETKI

 Witam w niedzielny wieczór dziś będzie jeszcze bardziej świątecznie otóż poproszono mnie o uszycie dekoracyjnych skarpetek w rozmiarze do 30 centymetrów i po znalezieniu szablonu w internecie wczoraj poszalałam trochę na maszynie, a to owoc mojego tworzenia.
dwie ostatnie skarpetki nie są na zamówienie , ale musiałam sobie coś wypróbować.
Zapraszam do oglądania może i wy spróbujecie uszyć sobie takie dekoracje.




16 komentarzy:

  1. Ale super są te skarpety !! Dzięki za wykrój , może się skuszę.
    A to serduszko w wersji 3D wyszło świetnie. Zdolniacha z Ciebie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne, ale ja mimo tego ze mam mame krawcowa to z szyciem mi nie po drodze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko! Przepiękne skarpety, Pewnie Mikołajowi będą służyć - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszło, niby schemat prosty, ale ładnie coś uszyć, trzeba mieć talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne skarpetki, ja jednak nie szyciowa jestem hihih

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne skarpety, Marzenko. Ciekawe, co włoży do nich Mikołaj.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych Małgosiu nie da się nic włożyć bo to tylko dekoracja.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Świetne skarpetki!Bardzo podoba mi się materiał,taki świąteczny.Fajny pomysł na dekorację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko, ale super te skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. é muito lindo !!
    grande abraço !!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne i dużo słodyczy pomieszczą

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne! Moze i ja sie skuszę... Chociaz ostatnio gorzej z czasem hehe:) sciskam Marzenko!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG