Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

25 marca 2018

WYZWANIE KARTKOWE U ANI, EWUNI I ULI +BONUS

http://iwanna59.blogspot.com/2018/03/kartki-przez-cay-rok-marzec-2018.html
 Witam dzisiaj w niedzielne popołudnie niestety w tym miesiącu mam na wyzwanie Ani tylko jedną kartkę bo szczerze ten rodzaj techniki jakoś mi nie siedzi i przyznaje, że sporo się nakombinowałam nad stworzeniem tej kartki .Miałabym i drugą , ale nadal jest w częściach i nie chce  się sama posklejać;-).
Aniu w tym miesiącu tylko jedna kartka w przyszłym się poprawię.


http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2018/03/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-4.html
 Na wyzwanie u Ewuni też tylko jedna kartka bo reszta jest w drodze, a ja w ferworze zapomniałam je obfocić.


http://kulskowo.blogspot.com/2018/03/657-kartki-bn-2018-marzecwytyczna.html
 Na mapkowe wyzwanie u Uli udało mi się stworzyć aż trzy kartki jedną na Boże Narodzenie i dwie wielkanocne



 A tu mały bonusik co jeszcze w ostatnim czasie stworzyłam choć to nie wszystko kilka z Dziewczyn będzie miało niespodzianki kartkowe dlatego tych zdjęć na razie nie będzie.
Dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny i komentarze .
Dziękuję również za zrozumienie i na dziś to wszystko
Życzę wspaniałego Wielkiego Tygodnia pełnego duchowych przeżyć.






30 komentarzy:

  1. Ile karteczek!!! te składaczki świetne!buźka1

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki bardzo ładne ,a numer 1 skladaczek !Mnie też nie bardzo wyszedł irysek i nie polubię tej techniki.
    Pozdrawiam i życzę miłych ,pogodnych świąt.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu chyba bardziej wolę te żywe kwiaty irysy niż taką formę kartki choć się nie zarzekam że kiedyś jeszcze nie spróbuję.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Marzenko nie masz za co przepraszać , cieszę się bardzo z tej jednej kartki bo mimo, że technika Ci nie podpasowała to jednak spróbowałaś. Uważam że kartka jest super i jak juz wiesz z czym się to je to kiedys jeszcze spróbujesz.
    Pozostałe karki też mi się bardzo podobają, zwłaszcza te radosne składaczki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za zrozumienie i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko ,nie musiałaś się spieszyć ,jest jeszcze kwiecień na to wyzwanie :-) Ale karteczka Twoja pięknie wiosenna ,z iryskiem świetnie sobie poradziłaś . Mapkowe kartki kolorowe ,klimatyczne :-)Ja ze wszystkim leżę :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu może jeszcze coś dorzucę.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Marzenko śliczne karteczki no a składaczki są mega cudne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko! Wszystkie karteczki są Przeurocze - Pozdrawiam Serdecznie i Również Życzę Ci Pięknego Przeżycia Wielkiego Tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki,składaczki prawdziwie świąteczne,bo radosne jak Wielkanoc,a irysik bardzo pięknie Ci wyszedł,pomimo,że nie pasuje Ci ta technika,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko wszystkie karteczki sliczne, twoje prace oczy ciesza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko! U Ciebie tak slicznie, wiosennie i kolorowo :) podobaja mi sie te Twoje karteczki, zwłaszcza te niespodziankowe, ktore dzisiaj do mnie dotarły :) dziekuje Kochana raz jeszcze !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki i bardzo starannie wykonane. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko, wszystkie karteczka bardzo mi się podobają, a składaczki są mistrzowskie.
    Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie karteczki sa wspaniałe. Mnie tez jakoś ten iris sprawił troche problemów. Może to nie moja technika, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne, szczególnie te składaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenko, dla mnie też ta technika obca... Najważniejsze, że udało Ci się wywiązać z zadania;) Wszystkie karteczki urocze! Pozdawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. różne różniste świetna każda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, to ja, niespodziankowa dziewczyna ;) Karteczka jest cudowna <3 Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniu lepiej późno niż wcale 😊 Cieszę się że dotarła

      Usuń
    2. Sama widzisz, że nie mam poczucia czasu ;) Ale obiecywali, że w piątek dostarczą... W dodatku okazuje się, że nie umiem pancernie zapakować kruchych drobiazgów...

      Usuń
  18. Marzenko, serdecznie Ci dziękuję za pamięć wyrażoną piękną świąteczną kartką pełną dobrych życzeń - dostałam ją wczoraj. Tobie również życzę Świąt upływających w miłej atmosferze i dających wytchnienie od codzienności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dokładnie takie były.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  19. Piekne kartki, szczególnie te składane bardzo łanie i ciekawie Ci wyszły.
    Marzenko, dziękuję za kartkę. Doszła.
    Błogosławionych Świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i ja za piękne życzenia właśnie dziś doszły.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG