Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

27 kwietnia 2018

NIESPODZIANKI

Dzisiaj znów się będę chwalić, ale nie mogę nie podziękować za niezwykłe niespodzianki od niezwykłych dziewczyn.
Jeszcze trochę świąt, a to za sprawą niezwykłej dekoracji jaką dostałam od Moniki z bloga "Kolory życia".
Perfekcyjnie wypleciony koszyczek i prawdziwe pisanki tyle tylko , że niejadalne .
Bardzo dziękuję za prezent Moniu jak widać na zdjęciach idealnie pasuje do plecionych przez moją córcię kurek.



 Kolejna niespodzianka jest od Małgosi X, która zawsze mnie zaskoczy i pamięta o moich imieninach  nawet jak ja o nich nie pamiętam.
Małgosiu bardzo dziękuję za wszystko dobrze muszę pooglądać Twój składaczek Małgosiu może trochę bardziej się natchnę do tej formy.
Wszystkie upominki są wspaniałe i dziękuję  to za mało.


 Kolejna imieninowa niespodzianka przyszła od Naszej niesamowitej Krysi z bloga "W moim kąciku". Piękna karteczka, mnóstwo przydasi  i coś słodkiego.Wśród zawartości paczki znalazł się nawet słodki maleńki słonik do mojej kolekcji.
Krysiu bardzo dziękuję za wszystko i pamięć .


 A tu bardzo niezwykła niespodzianka od Beatki-Beci z bloga "My kobiety", której paczuszka zapakowana bardzo staranie przez jej męża dotarła dokładnie w dzień moich imienin.
Piękna kartka z bardzo życiowymi życzeniami.
Kuleczki na które mam już kilka pomysłów i ekskluzywne leśne skarby własnoręcznie zbierane przez Beatkę .
Bardzo dziękuję Beatko Moja Mała-Wielka Kobietko.
DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY ZA WSZYSTKO I PAMIĘĆ I OGROMNIE MIŁĄ NIESPODZIANKĘ

25 komentarzy:

  1. Marzenko wszystkiego najlepszego z okazji imienin, dożo zdrówka , radości i uśmiechu na co dzień. I niech wena twórcza Cię nie opuszcza.Prezenty cudne dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu oby Twoje życzenia spełniały się każdego dnia

      Usuń
  2. Marzenko, wszystkiego najlepszego :)
    Cudne prezenty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko kochana. Wybacz moja skleroze. Od poczatku kwietnia pamietalam a pozniej jakos ulecialo w tej bieganinie przed komunijnej. Napisalam nawet maila i nie wiem jak to wyszlo ze nie wyslalam. Ech chyba starosc mnie dopada.
    Przyjmij najserdeczniejsze zyczenia, zdrowka, pomyslnosci, spelnienia marzen i aby kazdy dzien przynosil radosc. Pozdrawiam i sciskam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko jaką sklerozę robić masz ci robić, skoro ja sama o swoim święcie to chyba ja mam większą sklerozę.
      Dziękuję za życzenia Agnieszko i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Wspaniałe prezenty. Marzenko życzę Ci dużo zdrówka, spokoju i radości oraz wszelkiej pomyślności. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc zyczeñ Marzenko i piekne prezenty otrzymalas, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesz się razem z Tobą prezentami :) Blogowy świat nie raz potrafi zadziwić !

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko kochana, jeszcze raz wszystkiego najlepszego I dziękuję za miłe pogaduszki przez telefon.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu cała przyjemność po mojej stronie i już mnie zainspirowałaś pewnie w następnym poście pokarze jak. Dziękuję za wszystko i pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

      Usuń
  8. Marzenko! Wspaniałe prezenty otrzymałaś, Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego! - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i przyznaje że już nawet część przydasi wykorzystuje,a słonik pilnuje kartki.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Gratuluję prezentów i życzę wszystkiego co najlepsze i najwspanialsze:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję prezentów i wszelkiej pomyślności w każdej dziedzinie życia Ci życzę Marzenko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Feliz Aniversário !!
    que Deus a cubra de bençãos e muita saúde !!
    os presentes são lindos, os trabalhos maravilhosos.
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za piękne życzenia i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin!!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG