Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

30 czerwca 2018

KARTKI U ANI PRZEZ CAŁY ROK- CZERWIEC- BINGO

Dzisiaj ostatni dzień zgłasznia kartek na wyzwanie u Ani.
Oj słabo mi idzie i mam tylko dwie kartki i obie okolicznościowe .
Aniu mam nadzieję, że taka interpretacja tematu może być.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentare
tektura- służy jako podkładka żeby uzyskać efekt przestrzenności,papier  w kwiaty, patchłork

napis wieloczłonowy, biała baza, papier w kwiaty, haf-wyszycie


16 komentarzy:

  1. Marzenko! Obie Karteczki bardzo mi się podobają, Bo obie są Przeurocze, Ale ta druga skradła moje serce, Jest Cudowna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu cieszę się że wybrałaś swoją faworytkę i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  2. Obie karteczki bardzo ładne, ale druga bardziej w moich klimatach - mogę się podpisać pod tym co napisała Krysia. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten haft i złoto sprawiły ,że kartka druga jest elegancka i dostojna :-) Pierwsza bardzo pomysłowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu złote dodatki zawsze mi się podobają i lubię jak czasem coś się błyszczy.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko, śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko oczywiście że przyjmuję obie kartki i ciszę się że są 2 to i tak więcej niż 1 :-)
    Świetny ten patchwork ze znaczków.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za przygarnięcie mojego duetu😃. Konwalie to taki piękny pachnące maleństwa i kusi mnie jeszcze kartka z tymi kwiatkiem w innej formie.
      Kto chce dostać konwaliową kartkę niespodziankę?
      Pozdrawiam serdecznie 😊 Aniu

      Usuń
  6. No nie, kartkę ze znaczków widze po raz pierwszy, super to wymysliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu,ale to trochę Twoja zasługa. Bo moja niedoszła para w wymianie lubi konwalie,a szkoda było żeby leżały to zamieniłam je w kartkę. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Marzenko, piękne kartki i jakie oryginalne. Konwaliowe znaczki - wspaniały pomysł! A druga jaka cudowna, elegancka i romantyczna.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sypnęło kwieciem!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowo! :)
    a "chwyt" z tekturką... bardzo sprytny ;D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG