Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

30 września 2018

KARTKI U ANI PRZEZ CAŁY ROK-BINGO

  KARTKI PRZEZ CAŁY ROK U ANI -BINGO
Witam w ostatnią wrześniową niedzielę u mnie piękną słoneczną przychodzę z kartkami na wyzwanie u Ani . We wrześniu Ania zaproponowała bingo u mnie dwie kartki okolicznościowa i na Boże Narodzenie takie dwa składaczki według tych samych wytycznych bo jakoś tak i przypasowały.
Dziękuję za wzystko i zapraszam do oglądania

BROKAT KWADRAT WARSTWY
BROKAT KWADRAT WARSTWY




23 komentarze:

  1. Marzenko piekne karteczki. Zachwycona jestem nimi. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko najważniejsze że Twoja Ci się podobała.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  2. Te rozkładane kartki są super ! Moja mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizówka bardzo podoba mi się ta forma.
      A kartki zawsze robię od serca

      Usuń
  3. Śliczne kartki Marzenko, ale najbardziej skradła moje serce ta z motywem religijnym.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko śliczne oba składaczki, ale ta bożonarodzeniowa kartka skradła moje serce, jest cudna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za wspaniałe wytyczne i pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  5. Piękne kartki, najbardziej podoba mi się bożonarodzeniowa. Dziękuję za odwiedziny na blogu i zapraszam do ponownych odwiedzin :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu pewnie jeszcze wpadnę.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  6. Marzenko! Przepiękne obie Karteczki, Ale świąteczna bardziej mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu świąteczna bardzo przyciąga uwagę.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  7. Marzenko, podziwiam Twoje kartki, jak zawsze zresztą. Ta świąteczna z Mateczką szczególnie mnie zauroczyła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne są składane karteczki. Twoja druga mnie zachwyciła! Pozdrawiam Marzenko:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowne karteczki Marzenko a ta z Mateczką jest prześliczna.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko przesliczne karteczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite karteczki, obie, BożoNarodzeniowa to prawdziwe mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG