Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

31 stycznia 2019

ZABAWY KARTKOWE U DZIEWCZYN I NIE TYLKO :-)

         WIELKANOC Z PALETĄ KOLORÓW        U ANI -STYCZEŃ 2019
 Witam w ostatnim dniu stycznia najwyższa pora pokazać co udało mi się stworzyć na zabawy  u Ani  i Uli.
Zacznę od wyzwania u Ani do pierwszej kartki wybrałam fiolet ,niebieski i zielony + baranki .
Do drugiej kartki wybrałam biały, zielony i niebieski + kaczuszki.
Tylko dwie kartki brak okolicznościowej bo nie obfociłam , a poszła w świat.



KARTKI NA BOŻE NARODZENIE 2019 U ULI-STYCZEŃ GWIAZDA


W tym roku  Uleńka zaproponowała zabawę z kształtami i to bardzo ciekawy pomysł w styczniu jest to gwiazdka.
A tak wygląda moja.



Jeszcze jedna kartka , która jest moją taką pierwszą bo chciałam spróbować jak wyjdzie.



W między czasie szydełkuję bo tyle się wszędzie szytych skrzatów naoglądałam,że też mam teraz swojego tyle,że na szydełku.






W między czasie zdażyły się też urodziny  i taki żabi składaczek.



A ponieważ czas tak szybko biegnie u mnie już nawet kurczak i to nie ostatni bo robią się już następne.
Na dziś to wszystko bardzo dziękuję,że jesteście i zostawiacie po sobie ślad.




34 komentarze:

  1. Marzenko karteczki sa fantastyczne jak zwykle, Twoja pomyslowosc nie zna granic a szydelkowcy wspaniali, kaczucha wymiata, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, oczopląs u mnie ! Nie wiem co bardziej podziwiać: czy cudne szydełkowe twory czy karteczki ??? Fantastyczne prace, Marzenko widać twoją miłość do składaczków :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu ta miłość to wszystko Twoja"wina"-ha,ha.
    Dziękuję za inspirację .
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki - składaczki prześliczne! Najbardziej podoba mi się ta pierwsza. A szydełkowe prace są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu miałam obawy co do fioletu, ale jestem mile zaskoczona.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  5. Marzenko karteczk bardzo ladne, szczególnie ta z żabką!!!! Ale Twoje szydełkowe tworki CUDOWNE!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczak i skrzat skradły moje serducho :-)
    Ale karteczki również piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne karteczki, super skrzat i radosny kurczaczek.:) Marzenko same śliczności wychodzą spod Twoich rączek. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko rewelacyjna Twoja kartki i bardzo mi sie podoba ten składaczek w fioletach. Oczywiście obie karteczki zaliczone .
    ALe dziś nie kartki tu graja pierwsze skrzypce a Twoje szydełkowe prace. Jak zobaczyłam SKrzacika aż buzie rozdziawiłam . Ale kurczak to mnie już wyłożył na łopatki normalnie jest ZAJEBISTY !! Masz do niego jakiś schemat,opis , czy to z głowy robiłaś ??
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i mam dla Ciebie smutną wiadomość kurczak powstał bez schematu i tak właściwie z patrzenia.
      Przeglądałam grafiki wielkanocne i tak się natchnęłam .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Marzenko, kartki są przepiękne, zwłaszcza urzekła mnie pierwsza, z Panem Jezusem.
    Skrzacik i kurczaczek są rewelacyjne!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartweczki i piękne szydełkowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko karteczki super, ale ta żabia mnie zauroczyła najbardziej :))) Piękne szydełkowe tworki!!! Same cudowności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję żabka bardzo ucieszyła solenizantka.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  12. Karteczki piękne wykonałaś :)
    A szydełkowy skrzat cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U CIebie to zawsze dużo i bardzo kolorowo, dlatego lubię zaglądać :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale swietne prace Marzenko!!! No i szydełkowe i te cudne skladaczki....brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace Marzenko. Kartki są urzekające, najbardziej podoba mi się pierwszy składaczek. Jednak serce mi skradł skrzacik - no rewelacja!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem. Wszystkie prace sa niesamowite. Kaczuszka wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocze kartki i szydełkowe tworki. Podziwiam talent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzenko zachwycające kartki zrobiłaś, każda inna i niepowtarzalna. Bardzo dziękuję za pamięć i kartki z okazji świąt jakie dostaję od ciebie. Po mału wracam do blogowania. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Bez Danusi mi ciężko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Izuniu jak widzisz nie zaponiałam o Tobie i o Danusi też nie.
    Cieszę się że wracasz choć wiem że to trudne też mi brakuje Jej komentarzy.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka z wróżką - super! :) Gwiazdka również wyszła ciekawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzenko! Ile pięknych prac u Ciebie! Karteczki rewelacyjne! Skrzat cudny , a kurczak uroczy 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam Twoje Marzenko składaczkowe karteczki, wybornie się prezentują! Szydełkowce również pełne są uroku, kurczak wymiata!!! Pozdrawiam wiosennie z deszczem za oknem:))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG