Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

21 maja 2019

OGROMNE PODZIĘKOWANIA ZA WASZĄ PAMIĘĆ DZIEWCZYNY

Ten post miał powstać już dawno, ale okres wielkanocny trwa aż do Zesłania Ducha św więc myślę, że na podziękowania jeszcze jest pora.
DZIĘKUJĘ OGROMNIE DZIEWCZYNY ZA WSZYSTKIE KARTKI I DOWODY PAMIĘCI DZIĘKI NIM MAM ZAWSZE UDANE ŚWIĘTA.
i chyba byłam "grzeczna " bo nawet "zajączek do mnie przykicał.
Spotkały mnie też imieninowe niespodzianki od Basi, Małgosi i Alinki dziękuję .

Od Agatki z bloga "Robótki ręczne na wesoło"


Agatko ten szaraczek grzecznie stoi na półce.



Od Justyny 

Od Anety(Anette)

Od Agnieszki (Agula haft)

Od brata Marka z rodziną

Z GOK-u

Od Basi ze "Świata według Basi"


Od cioci Milki



Od Beatki z bloga "My kobiety"





Od Izy (kicikicitata)

Od Agatki z bloga "Robótki ręczne na wesoło"





Od Weroniki (Lady Savage)

Od Lidzi Czarnej Damy

Od Gosiaczka

Od  bratanicy Madzi z rodziną

Od Małgosi X





Od Madzi z bloga "Zacisze Lenki"

 Od kiedy Lidzia zaproponowała kopertową zabawę to jak na razie nie opuściłam ani jednej.
Super sprawa kiedy można kogoś obdarować .
Zobaczcie jakie wspaniałe upominki dostałam od dziewczyn w ramach wymianki kopertowej oczywiście słodkości już nie ma i kilkunastu przydasi również bo wykorzystałam w pracach plastycznych.
Bardzo,bardzo dziękuję za wszystkie wspaniałości i już zapisałam sie na niebieską kopertę do czego i Was zachęcam.
Wiem, że poczta podrożała, ale czy raz w miesiącu nie można pozwolić sobie na odrobinę "szaleństwa" żeby sprawić komuś radość. W życiu są rzeczy bezcenne.
Lidziu dziękuję za wspaniałą zabawę

https://misiowyzakatek.blogspot.com/2019/03/kolorowa-koperta-kolor-czerwony.html



https://misiowyzakatek.blogspot.com/2019/05/wymianka-kopertowa-z-jajem.html
Od Agnieszki(reszki)




A jeśli dotrwaliście do tego miejsca uprzedzam, że to nie koniec choć nie publikuję postów to ciągle coś tworzę .






















 I na dzisiaj to koniec maj to bardzo pracowity miesiąc i pewnie sporo prac jeszcze powstanie.
DZIĘKUJĘ  za wszystkie komentarze i odwiedziny .
Przychylam się do zdania Uli dlatego konstruktywna krytyka też jest mile widziana.


18 komentarzy:

  1. Marzenko cudowne kartki otrzymałaś jak i upominki. Twoje kartki są wspaniałe. Rozwijasz w ekspresowym tempie swe zdolności i tworzysz cudowne prace. Niektóre kartki są tak skomplikowane i perfekcyjnie ozdobione, że aż mi dech zapiera z podziwu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu staram się robić kartki od serca .
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  2. O ludzie ile rzeczy nam tu kochana pokazujesz, napatrzeć się nie można :) Te szydełkowe kurczaki mnie rozbroiły, takie fajne kolorowe i wesołe. Wszystkie karteczki są świetne! Ale moja najładniejsza hi hi Cieszę się razem z Tobą, że dostałaś tyle pięknych kartek i prezentów a najbardziej, że bawisz się ze mną i te wymianki sprawiają Ci radość, bo to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuję za ciepłe słowa i za wspaniałą zabawę mam nadzieję że obdarowanym przeze mnie osobą też sprawiam odrobinę radości.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  3. Same wspaniałości pokazałaś Marzenko.:) Co prawda nie biorę udziału w tej wymiance co Ty, ale bawię się przednio u Lidzi w zwierzęcej wymiance karteczkowej. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Madziu w wymiance że zwierzątkami też się bawię bo to super zabawa.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  4. z miłą chęcią obejrzałam tyle piękności

    OdpowiedzUsuń
  5. Parabéns por todos os presentes maravilhosos !
    Seus trabalhos estão lindos .
    Adorei a galinha chique com vestido e chapéu.
    grande abraço
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kartki Marzenko dostałaś i prezenty.Piękne są te szydełkowe zwierzaczki a najbardziej podoba mi się szydełkowy kaktus.
    Pozdrawiam Cię najserdeczniej i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu kaktus to bardzo praktyczny prezent,który powędrował do Beatko.
      Oczywiście pewnie jeszcze zrobię taki kwiatek bo marzy mi się taki pustynny kaktus.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  7. Marzenko, ale wysyp śliczności nam tu zaprezentowałaś. Kaktus i piesio szczególnie mnie urzekły.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze prace i prezenty Marzenko przedstawiłaś! Pozdrawiam cieplutko przez strugi deszczu:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko przemiłe dowody sympatii :) i ciesze sie ze przesyłka Cie ucieszyła :) a Twoje szydełkowe zabawki i kartki to prawdziwe arcydzieła!!! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo ucieszyła mnie niespodzianka bo wiesz że ja wyszywać nie umiem a bardzo podobają mi się haftowane obrazki.
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  10. Jakie mnóstwo pięknych kartek dostałaś, a zawartość kolorowych kopert też imponująca :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszam Ciebie Marzenko :) na kolejny miesiąc zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG