Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

20 września 2019

ŚLIMACZKI, ŻYRAFKI I SÓWKI CZYLI WSPANIAŁE ZABAWY U LIDZI

Leci sobie czas leci więc czas na pochwalenie się jakie cuda dostałam od Dziewczyny w ramach zabaw u Lidzi.
Błękitną kartkę z z zakręconym ślimaczkiem dostałam od Karoliny.
Bardzo bardzo dziękuję za rogatego jegomościa.


http://bawelnianeniteczki.blogspot.com/



http://zkapeluszawziete.blogspot.com/2019/08/slimaczki-i-zyrafki-czyli-zwierzeca.html
🐌🐌🐌🐌🐌

http://basiapawlak.blogspot.com/2019/09/wymianka-zwierzeca-zyrafa.html
Kolejna kartka z wesołym żyrafami dotarła do mnie od Basi  z bloga"Świat według Basi".
Lubię brązy i kompozycja karteczki z żyrafami bardzo mi się podoba.
Dziękuję Basiu
http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/


🦒🦒🦒🦒🦒

http://misiowyzakatek.blogspot.com/2019/09/wymianka-kopertowa-z-sowa.html

A oto jakie skarby dostałam od Lidzi .
Piękna wyszywaną kartkę że słodką sóweczką, obrazek autorski z sówką .
Sowie kosmetyki, z których korzystam , mnóstwo przydasi i bardzo praktyczne drobiazgi jak np,:nawilżacz,  świecznik, deseczka, podkładki i nawet sowi kubeczek.
A zauważyliście tą maleńką sóweczkę w czerwonym sweterku to prześliczny breloczek rękodzieło Lidziu.
Wszystko bardzo mi się podoba i bardzo, bardzo dziękuję Lidziu za ogromną kopertę i wspaniałą zabawę
🦉🦉🦉🦉🦉








http://psiapracownia.blogspot.com/ 
Na dziś to wszystko choć trochę zacznę nadrabiać zaległości bo wiele prac czeka na publikację.
Jak widać zabawy u Lidzi są bardzo fajne dlatego zachęcam aby się dołączyć bo czy może być coś piękniejszego niż obdarowywanie☺️
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊


12 komentarzy:

  1. Marzenko prześliczne zrobiłaś te karteczki na zabawę wymiankową. A Twoja koperta z sową jest na bogato i to sie chwali. Pieknie sie zawsze wywiązujesz z zabaw, za co bardzo Ci dziękuję. I dziękuję Ci kochana że ze mną jesteś i się bawisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu staram się na ile potrafię żeby nie zawieść obdarowanej osoby.
      A i ja bardzo się cieszę że wszystkich kartek i upominków bo zawsze są od serca .
      Karteczki od Dziewczyny to najpiękniejsze dekoracje 😊
      Bo dawanie to piękna rzecz.
      Lidziu dziękuję za to że jesteś😊.
      Pozdrawiam cieplutko i tulam Cię mocno 🤗🤗🤗

      Usuń
  2. Marzenko świetne prace zarówno te wysłane jak i te dostane. Fajnie się bawicie u Lidzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu to super sprawa te oczekiwanie dla kogo .
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  3. Super karteczki i wspaniała wymianka.:) Pozdrawiam Marzenko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu zgadzam się
      w 💯%.
      Pozdrawiam Madziu 😊

      Usuń
  4. Wspaniała zabawa i piękne prezenty otrzymałaś Marzenko .Dar to radość i widać ,że karteczki przekazały z serca płynące przesłanie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażynko choć nie widzę twarzy obdarowanej osoby mogę sobie ją wyobrazić i to jest piękne.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest super, piękne pracę wykonane przez Ciebie. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia. Zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wymianki karteczkowe, a sowie przesyłki na bogato po obu stronach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko, ale sympatyczny zwierzyniec.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości same u Ciebie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG