Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

14 maja 2021

Dawno mnie tu nie było


     

Dawno mnie tutaj nie było, ale nie oznacza to bezczynności  tylko z publikacją jakoś gorzej. 
Ale prawie codziennie i tak odwiedzam Wasze blogi Kochane Dziewczyny podziwiając 
Wasze pracę i pozostawiając ślad.
Gdyby ktoś martwił się że mnie tu nie ma
 z powodów zdrowotnych dementuje.
Na szczęście Wszyscy jesteśmy w domu zdrowi. 
A te zdjęcia to przykład kilku moich prac z których większość jest urodzinowa.
Dziękuję za Waszą Obecność 



 



33 komentarze:

  1. Jak dobrze Cię widzieć!

    Prace obłędne, szczególnie kartki. Można się przyglądać i przyglądać i nadal powtarzać wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Śliczne kartki i fajny wzór poduszki. Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje składaczki są przepiękne , zawsze je podziwiam z radością na żywo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko utknąłeś w nich na dobre dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko, przepiękne kartki. dobrze, że nam je pokazałaś:))) Buziaki gorące:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko, jak miło Cię widzieć. I móc podziwiać Twoje wspaniałe składaczki. A ta podusia jest śliczna i mega wygodna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i cieszę się że podusia dobrze służy.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  6. Przepiękne prace! A te składaczkowe harmonijkowe wychodzą Ci rewelacyjnie🤩 Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Marzenko cieszę się, że Wszyscy u Ciebie zdrowi. A reszta ... to już wiadomo na drugim planie. Nie mniej jednak podziwiam Wszystkie Twoje kartki bo Choć format podobny to jednak każda inne i każda świetna. Brawo TY
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu mam nadzieję,że
      u Ciebie że zdrowiem wszystko dobrze.
      I dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Cudowne prace Marzenko !!!
    Fajnie że jesteś .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglądałam i czekałam Marzenko na Twoj kolejny post ale wiem ze działasz bo jedna z tych cudnych karteczek jest u mnie ::):):) serdeczności Kochana😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko masz rację robie choć wolniej i mniej ale ciągle coś.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenuś, wszystko piekne i ile tego, widać że nie próżnujesz :) Ściskam Cie kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko miło że jesteś i znów pokazujesz cudne prace. Składaczki jak zawsze są megaaaa odjazdowe a słonecznikowy przepiękny. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam po przerwie,brakowało twoich ślicznych składaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu bardzo mi miło.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  14. Piękne prace, box cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jedna praca, to piękniejsza :-) I mnie tu dawno nie było, a i na swoim blogu publikuję raz w miesiącu, bo jakoś mi się i blogowanie i kartkowanie przejadło. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pamięć, do miłego :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace i jaka ich ilość. Niestety czasami z tą publikacją tak wychodzi. Mi też sie czasem nie chce zdjęć robić i tego wszystkiego przygotowywać, ale motywują mnie dziewczyny, które zaglądają, piszą ciepłe słowa i pewnie czekają na kolejne posty 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Prace obłędnie piękne
    Ja też jestem a tak jakbym mnie nie było bo praca mnie przytłacza i zmęczenie ale na jesień to trzeba się zmobilizować
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli wszystko u Ciebie dobrze, to wracaj do blogowania, masz jeszcze tyle do pokazania 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace. Szkoda, że nie ma Cię na blogu już prawie dwa lata.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG