Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

26 marca 2015

Karczoch znów

I znów karczoch ta technika jest "zaraźliwa" i wciąga .Tej wiosny u mnie moda na krokusy szczególnie w różnych nietypowych kolorach ,które łącze w różnych zestawieniach ,a to przykład z jajeczkiem karczochowym oczywiście wykonanym z pasków materiałów i naklejanych na specjalnie przeze mnie przygotowane  jajko.Później więcej inspraci karczochem
 Wracam do tworzenia życzę miłego oglądania

5 komentarzy:

  1. Miciu! Twoje jajko zachwyca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Karczocha spróbowałam raz - nie jestem w stanie wbijać tych maleńkich szpileczek - a już jak cos się przesunie... Tym bardziej więc podziwiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny karczoch i w sumie jest ponadczasowy, mi przypomina drzewko, które śmiało może zdobić dom przez cały rok:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. belo trabalho !!
    :0))
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG