Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

9 lutego 2020

WYMIANKA KARTKOWA STYCZEŃ- KRÓLICZEK/ WYMIANKA KOPERTOWA STYCZEŃ-SZARO/SREBRNY


Witam dziś w piękne słoneczne popołudnie .
U mnie dziś króliczki na tapecie za sprawą wymianki kartkowej u Lidziu .
Bardzo się cieszę, że Lidzia postanowiła prowadzić dalej zabawę bo tradycyjna forma pozdrowień czyli pocztą , a nie smsem bardzo mi się podoba , a motyw zwierzątek daje wiele możliwości .
http://misiowyzakatek.blogspot.com/2020/01/zwierzeca-wymianka-kartkowa-ii-styczen.html


Tą niezwykłą kartkę  z uroczym i radosnym króliczkiem dostałam od Klary z bloga "Szydełkowa galeria ".
I tak naprawdę dostałam aż trzy słodzaki .
Pierwszy z okienka, drugi z ogonkiem jak pomponiki,
 a trzecie schował się w środku.
W bardzo niezwykły sposób ozdobiła kartkę Klara co mi się zdaje, że to skarby ze spaceru.
Bardzo, bardzo dziękuję Klaro za te małe "puchate "stadko.


Moja kartka poleciał do Ewy i choć trochę wymęczona w czasie podróży dotarła i cieszy oczy adresatki.







http://misiowyzakatek.blogspot.com/2020/01/wymianka-kopertowa-z-gwiazda.html

Druga zabawa, którą prowadzi Lidzi to wymianka koperowa.
Oczywiście zacznę od podziękowania
Dla Sylwiu z bloga "Ruda Mama i jej pasje"
bo właśnie od Niej dostałam wypchaną styczniową kopertę na szaro i srebrno.
Podejrzewam, że Sylwia zajrzała do mojej metryczki bo na kartce wyszyłaś dla mnie cudowną różę,  a uwielbiam te kwiaty .
Dostałam też mnóstwo przydasi bardzo ciekawy papierów, dodatków do kartek , rameczkę,słodycze i szydelkową podkładkę .
Bardzo dziękuję za wszystko








A to zdjęcie mojej srebrno szarej koperty dla Madzia z bloga "Zacisze Lenki".
Madzi pochwalił się już u Siebie dlatego nie będę się specjalnie rozpisywać  cieszę się, że tak bardzo trafiłam z upominkiem.
Na dziś to już prawie koniec pragnę podziękować Wszystkim za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze .




21 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki i bardzo udane wymianki.:) Marzenko jeszcze raz z całego serducha dziękuję za te wszystkie cudowności i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, super wymianki, pięknie się obdarowałyście.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wypasione te koperty, super prezenty a i karteczki cudnej urody.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo się cieszę że wszystko się udało.
      Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  4. Marzenko, jeszcze raz dziękuję za przecudną kartkę :) A Twój adres oczywiście mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu ja od Ciebie mam z zeszłego roku Myszkę i wisi oprawiona na ścianie .
      Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  5. prezenty wymiankowe sa urocze i karteczki piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu bardzo udana wymianka i piękne kartki.
      Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  6. Cieszę się Marzenuś że jesteś i bawisz się ze mną, każda Twoja kartka jest śliczna, a każda koperta przebogata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robie kartek i robienie upominków to sama przyjemność obdarowywania cieszę się że mogę sprawić komuś odrobinę radości.
      Tulaski Lidziu i dziękuję za super zabawę 🤗

      Usuń
  7. Marzenko kochana, nie tylko piękne karteczki pojechały w obie strony, ale i wymianka wspaniała!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko wymianki bardzo udane.
      Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  8. Marzenko, fajne są te Wasze wymianki;) Szkoda, że nie mam czasu na nie... Może kiedyś... Ale cieszę się, że bawicie się na całego;) To miłe ciągle coś od kogoś dostawać;)No niestety, nie mam takiej możliwości... Ale Twoje prezenciki superowskie;) Pozdrawiam Cię Marzenko gorąco i przesyłam buziaczki;) A nawet ich moc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu oby jak najdłużej bo się rozkrecam😉
      Bardzo mi się ta zabawa podoba bo zrobić kartkę w temacie to jedno, znaleźć coś do tematu , ale trafić żeby się trochę podobalo to już szczyt szczęściarą.
      Pozdrawiam serdecznie Małgosiu i przesyłam buziaczki😘

      Usuń
  9. Ale pięknie i bogato zrobiłyście się na szaro, wymiankowe kartki cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na bogato ! Ekstra Marzenko i najwazniejsze ze sie swietnie bawisz ☺️☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka wymiana kartek to bardzo fajny pomysł. Szkoda, że ja nie umiem ich robić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wymianki i bardzo pomysłowe. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to w nich fajne trzeba trochę pogłówkować, ale ile radosci .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG