Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

1 lutego 2020

Kilka kartek

Witam już w lutym dzisiaj mam do pokazania kilka kartek na różne okazje  niektóre są już u Solenizantek  .
Starałam się każdą kartkę zrobić według wytycznych z metryczki, której pomysłodawczynia jest Ewa i bardzo Jej dziękuję za to .
Jak widać dalej siedzę w składaczkach,a to "wina" innej Ewci, której również dziękuję za tą inspiracje .
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny cieszę się bardzo, że tutaj zagladacie
😘😘😘
















27 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki ciekawie zrobione i bardzo ładne, ale pierwsza podbiła moje serce 😁 bardzo fajnie zrobiona, kociaki śliczne,ale pomysł z grzebykami rewelacja bardzo mi sie podoba. Ciekawe dla kogo powstała ta karteczkę i gdzie kupiłaś takie małe grzebienie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .
      Karta powstał dla fryzjerki, która lubi kotki .
      U mnie jest taki wielobranżowy sklepik i często można znaleźć tam coś na upominek lub dodatek do prezentu stąd mam małe grzebyki 😊
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Marzenko kochana, przepiękne są te Twoje składaczki! Masz kochana niesamowite pomysły na ich wykonywanie :)). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko inspiracje i pomysły są choć nie zawsze umiem wszystko wykonać.
      Buziaki 😊😊😊

      Usuń
  3. Widać, że pokochałaś tego składaczka i masz na niego wiele pomysłów Marzenko :-)
    Śliczne karteczki, mnie najbardziej zauroczyła ta z motywami z Alicji :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu no nie umiem się uwolnić od tej formy chyba się uzależniłam😂
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. I wcale się nie dziwię Marzenuś że siedzisz w tych składaczkach bo one wychodzą Ci fantastycznie. Zachwyciłam się każdą jedną kartką, ta z lalą przy końcu jaka super, a pomysł na grzebyczki - rewelacja :)Ściskam Cię mocno..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu i dalej tworzę choć narazie trudno mi coś stworzyć na Wielkanoc🥴.
      Przesyłam tulaski dla Ciebie Lidziu 🤗

      Usuń
  5. Marzenko wszystkie kartki są świetne. Masz doskonałe pomysły i jak widzę polubiłaś składaczki.Mnie najbardziej spodobała sie ta przedostatnia. taka skromna i dlikatna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu kartka z laleczką ma bardzo bogaty papier więc dodatkowe ozdoby były zbędne Nowej Właściciele też się spodobała ,a to najważniejsze 😊

      Usuń
  6. Marzenko, kartki są rewelacyjne, widać, że ta forma to po prostu forma stworzona dla Ciebie kartka z grzebykami mnie zaintrygowała:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu nie umiem rostać się z tą formą .
      Lubię czasem ozdobić kartkę czymś nie oczywistym.
      Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😘

      Usuń
  7. Wspaniałe składaczki Marzenko, a najcudowniejsza karteczka dla mnie - z laleczką.:) Super wygląda też ta z małymi grzebieniami. Ściskam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu że mogłam choć trochę spełnić Twoje małe marzenie.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. twoje kartki są superowe ,zwłaszcza te składaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu no uzależniłam się od tych skladaczków.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Marzenko, Twoje składaczki są piękne!!! Dobrze, że robisz je nadal, jesteś mistrzynią!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tego bym nie powiedział 😊.
      Mistrzyną od skladaczków to jest Ewcia m
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  10. Fantastyczne karteczki Marzenko, co jedna to piękniejsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne karteczki Marzenko, takie kolorowe, wesołe, z przyjemną aurą wokół. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko, składaczki śliczne! Miałam zaszczyt dostać jeden z nich, za co bardzo, bardzo Ci dziękuję;)Nie robiłam nigdy składaczków, ale mam nadzieję, że kiedyś spróbuję...Pozdrawiam Cię Marzenko gorąco;) Ściskam mocno i przesyłam moc buziaków;) No i bardzo, bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu i milutkie komentarze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyszły Marzenko Twoje składaczki .Wspaniale ozdobiłaś przestrzeń i starannie dobrałaś kolory .Nigdy nie mam kłopotu z wyborem karteczki ,ale Tu dziś u Ciebie same piękności - ta z grzebyczkami kolorowa i ta delikatna z laleczką i ta romantyczna z końmi i ta z króliczkiem zauroczyły mnie bardzo .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojojoj ile tego ! Cudności !!! Ta z grzebyczkami mnie rozbroiła :) masz swietne pomysły Marzenko i pieknie dobierasz ozdoby .... Bardzo mi sie podoba różnorodność Twoich karteczek ....:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze ale ich dużo i każda następna dech zapiera. Piękne kolory i rewelacyjna dbałość o szczegóły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG