Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

12 stycznia 2020

Trochę szydełka

 Witam dziś szydełkowo.
Ostatnio trochę mnie wciagnęło w szydełkowanie .
Ten niewielki krasnal powstał do koperty wymiankowej ze śnieżynką w zabawie u Lidzi.

Jako niepoprawna kociara oczywiście musiałam zrobić kotka przy którym miałam sporo zabawy ze spodenkami bo są zdejmowane.

Jak skończyłam kotka to zrobiłam królisie.
Ten przystojniak jest upominkiem  na urodziny  pewnej Pani o nazwisku Kret.



Na koniec coś słodkiego w wersji  dietetyczne.
Mój pierwszy pierniczek.

Jeżeli dotrwaliści  do końca to prezentuję moją drugą chustę. Teraz już mogę ją pokazać bo to prezent dla mojej Córci, czasem tu zagląda.


Dziękuje za wszystkie odwiedziny i komentarze i miłe komentarze w następnym poście trochę kartek.
😘😘😘

32 komentarze:

  1. Jejuś Marzenuś jak Ty pięknie władasz szydełkiem, cuda wychodzą spod Twoich rąk. Wszystkie maskotki są śliczne jednak ja się zakochałam w królisi, jest taka urocza... I ta chusta, piękna i ma super kolorki. Miłej niedzieli Ci życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu i nawzajem też nieźle machasz szydełkiem.
      .
      Przesyłam tulaski

      Usuń
  2. Piękne zwierzaczki, krecik mnie rozbroił :-)
    Chusta bardzo elegancka. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile śliczności Marzenko, a prezent dla Twojej Córci najpiękniejszy.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu robiłam co mogłam .
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  4. Marzenko świetne są Wszystkie Twoje dziergadełka. Maskotki extra, az mi trudno wybrać ale chyba bym wybrała kotka. Chusta wyszła super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu kotek wiadomo bo sentyment .
      Chusta najprostszy wzór żebym zdążyła z włóczki cieniowanie Plus moje modyfikację z "kotka".
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Marzenko kochana, przepiękne są Twoje szydełkowe pluszaki!!! Zawsze podziwiam Twoją kreatywność i dbałość o detale!! Chusta piękna!!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko pluszaki to improwizacja i nawet ja nie znam efektu końcowego zanim nie skończę.
      A chusta to najprostszy wzór 😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Marzenko, masz prawdziwy talent!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się króliczka, chociaż wszystkie szydełkowce, włącznie z chustą, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace !Niesamowite jest szydełko w Twoich rękach .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko uczę się metodą prób i błędów 😁.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Kochana jak zawsze bjuuuti ;) Nie wiem co lepsze. Życzę wielu inspiracji i pięknych wykonów w Nowym Roku. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiaczku i wzajemnie nieustannej weny twórczej .
      Buźka 😊

      Usuń
  10. Dziękuję Dorotko i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko piękne szydełkowe zwierzaczki. Kotek i królisia sa cudni. No a chusta dla córci jest wspaniala. Piękny kolorek. Buziaki😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko, wspaniałe masz pomysły na szydełkowe zabawki! Wyglądają uroczo!!!
    Mnie też pochłonęło szydełko i dziergam. W nieprzewidziany sposób obie zrobiłyśmy tzw ciastka. Dla mnie Twój jest super Gość! Pozdrawiam podziwiając Twoje prace:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko bo to dzierganie jest zaraźliwe 😉😊.
      Alinko mnie zaskoczyłaś dzisiejszym Twoim ciasteczkiem pozdrawiam i też podziwiam Twoje dzieła 😘

      Usuń
  13. Marzenko, czy Ty kiedykolwiek śpisz? Nawet gdybym umiała szydełkować, to zrobienie tylu prac zabrałoby mi co najmniej rok ;) Cudne wszystkie, chociaż w moim subiektywnym rankingu oczywiście wygrywa kociak <3 Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenko no powiem wow! Podziwiam Cie za te dziergadla! Rewelacyjnie tworzysz :) nie przestawaj !!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko będę dziergać dopóki nie braknie mi inspiracji 😊😊😊

      Usuń
  15. Strasznie pomysłowe te maskotki. Wyglądają tak przesympatycznie jakby były stworzone do małego zabawkowego świata. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że paczuszka przypadła Ci do gustu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace!każda z nich na osobny post, też bym chciała by tak wciągnęła mnie szydełko, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG