Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

12 lutego 2020

W roli głównej sukienki 👗

Witam w środku tygodnia dziś w roli głównej sukienki.
Pierwsze zdjęcie to 47 cm kicia w sukience jak widać do rozbierania.
Uwielbiam nakrycia głowy, a szczególnie kapelusze tym razem umieściłam go na opasce żeby był zdejmowany..
Ta kocia elegantka pojechał do Warszawy mam nadzieję, że ucieszyła nową właścicielkę .





Ta sukienka jak zobaczycie na następnych zdjęciowych jest ubraniem lalki. Drugiej jaką  zrobiłam  na szydełku.
To mój całkowity prototyp w takiej formie .
Niestety ta laleczka nie posiada żadnej czapeczki żeby nie zakryć jej bujnych włosów.






Choć do świąt jeszcze dużo czasu,  ale mnie zamarzyła się królisie w pufiastej sukience,bolerku i czapeczce żeby się przypadkiem nie przeziębiła.





Ps.
Nigdy nie pisze skąd mam schematy bo ich nie ma robię z głowy i na wyczucie , zdarza się psuć.
Tak inspiruje się filmikami zdjęciami z Internetu.

Na dziś to już prawie koniec pragnę podziękować Wszystkim za wszystkie odwiedziny i komentarze. 
😘❤😘❤😘❤😘

22 komentarze:

  1. Śliczne prace Marzenko, a sukienka kici przecudna. Ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hylę czoła zdolniacha z Ciebie jak takie cuda robisz na wyczucie . Maskotki są śliczne a te ubranka mnie zachwyciły równie mocno jak ich właścicielki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniuoj wiele jeszcze muszę się nauczyć , ale przyznam że ten wzór sukienki to mi się bardzo podoba i jest bardzo prosty, a ładnie wygląda .
      Pozdrawiam serdecznie Aniu 😊

      Usuń
  3. Ale czad. Super robisz tą robotę. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje .Jak robisz kocyki to maskotkę też dasz radę.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Jejciu, Marzenuś, ale śliczności nam tu pokazałaś. Ja nie wiem którą maskoteczką mam sie bardziej zachwycać. I jeszcze bez schematu, tak z głowy... ja niby też władam szydełkiem, ale nie aż tak i an maskotki sie nie "rzucam", choc nie powiem ostatnio zrobiłam ta panią sukulentową i też bez wzoru z głowy, ale to mi się zdarza raz na ruski rok. A Twoje maluchy są rewelacyjne i ja się nimi zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu brak schematu to raczej ułatwienie bo większy margines błędu.
      Moje prace nie są idealne bo dopiero się uczę raz wychodzą lepiej raz gorzej .Zwierzątka jakoś mi łatwiej niż laleczki tym bardziej,że nie umiem wyszywać takich pięknych buźkę i oczek jakie na pintach widziałam,a u kotka czy pieska koropka oczka i nosek starczy
      Jak Cię kusi zaryzykuj zaglądam na internet tam gdzie Ty .
      Twoja Pani Sukulentowa powinna mieć towarzystwo bo będzie Jej smutno😞.
      Tulaski Lidziu dasz radę wierzę w Ciebie spróbuj 😊

      Usuń
  5. Marzenko, tworzysz śliczności?! Bo inaczej nazwać nie można Twoich prac;)Jestem zachwycona każdą, bez wyjątku;)Widzę,że rozwijasz skrzydła Marzenko;) I tak trzymaj, bo Twoje prace są cudowne!Pozdrawiam Cię cieplutko, ściskam mocno i życzę miłego weekendu;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu uczę się z każdą maskotką i dużo jeszcze przede mną.
      Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  6. lubie podziwiać takie szydełkowce,sama nie podjełabym się zrobienia,wydaje mi się że nie dałabym rady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu dałabyś tylko spróbuj.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Marzenko, śliczne są Twoje maskotki, a sukienusie mają tak piękne, że aż sama bym chętnie takie nosiła:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu w niebiesko-białej byłoby Ci ładnie .
      Tulaski dla Ciebie i zdrowiej

      Usuń
  8. No Marzenko cuda !!!! Chylę czoła bo widac ze rewelacyjnie Ci to wychodzi i przede wszystkim sprawia radosc !!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko jak tworzę dla Innych to zawsze od serca i to zawsze sprawia radość .
      😊😊😊

      Usuń
  9. Marzenko, szczęka opadła mi z wrażenia - CUDEŃKA!!! I do tego z głowy? bez schematu? Jesteś mistrzynią!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko naprawdę bez schematu mi łatwiej dlatego każda maskotka inna .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Bardzo fajne zabaweczki Marzenko i każda jest wyjatkowa i zachwycająca:-)
    Ja swoje to przewarznie robię ze schematów, choć mam kilka takich moich. Ale lalki to nawet ze wzoru to tak ładnej nie potrafię zrobić i sukienki są świetne.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina to tylko kwestia czasu A zrobisz taką lalunię, że sama się zdziwisz.
      Owocnego dziergania 😊

      Usuń
  11. Marzenko przepięknie szydełkujesz zabawki. Masz ogromny talent, wyobraźnię i zdolne łapki:)). Zawsze czekam niecierpliwie co tam zrobisz i nam pokażesz :)). Kocia jest boska ❤. Jestem pewna, że swojej właściciele sprawiła wiele radości. Buziaczki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Justynko bardzo mi miło .
    Kicia slodka,ale niestety nie dowiem się czy spodobała się nowej właścicielce .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG