Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

29 sierpnia 2015

FIOLETY

 Jak wspomniałam w poprzednim poście w zbliżającym się  miesiącu będzie u mnie wiele fioletów w różnych aranżacjach ,ale  nie tylko...?
Dzisiaj z powodu nieustającej potrzeby kolejne pudełeczka i nie będzie zagadki co do wielkości tych maleństw jak zostanie wam kiedyś tekturowy środek z szerokiej taśmy klejącej to właśnie w ten sposób możecie go wykorzystać .
DZISIAJ WIELKIE PODZIĘKOWANIE DLA WSZYSTKICH TWÓRCZYCH DZIEWCZYN,ŻE DAŁYŚCIE SIĘ WCIĄGNĄĆ W ZGADYWANKĘ Z BRZOSKWINOWEGO POSTU- KOLORKI U DANUSI ŻEBY PODGRZAĆ NAPIĘCIE JEDNA Z BLOGOWYCH KOLEŻANEK WPADŁA NA "TO CO AUTORKA MIAŁA NA MYŚLI" I JEŻELI SIĘ ZGODZI TO CHCIAŁABYM WYSŁAĆ JEJ DROBNY UPOMINEK WIĘC 1 WRZEŚNIA WYŚLĘ WIADOMOŚĆ Z TĄ PROŚBĄ.
JESTEŚCIE WYJĄTKOWE.


8 komentarzy:

  1. Efektowne i eleganckie puzderko. Pięknie wykonane. Super prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby takie proste, ale jakie dekoracyjne i funkcjonalne. Masz Miciu, głowę nie od parady na karku i to nie mąż nią kręci, tylko Twoje pomysłowe dzieła.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam te komentarz mężowi,ale nic nie odpowiedział ;-) On wie że jestem nieźle zakręcona i i z byle czego zrobię coś :-)

      Usuń
  3. Śliczne pudełko, nie dość ,że funkcjonalne to jedyne w swoim rodzaju :)
    Było by w sam raz na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pudełka podobają mi się bardzo , są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG