Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

5 sierpnia 2015

ZABAWA Z PAPIEREM I NIE TYLKO

 Ja nie jestem kartkowa ,ale tak mnie ostatnio naszło bo dostałam spory stosik tekturek formatu A4  od koleżanki, pomalowałam je i stworzyłam "własne papiery kartkowe".
Pod spodem możecie ocenić moją skromną twórczość .
Oczywiście musiałam dodać coś od siebie : guziczki ,
wstążeczki,koronki itp.
PS.jedna z kartek mam nadzieję ,że dotarła już do nowej właścicielki . Reszta czeka na okazję do obdarowania.







12 komentarzy:

  1. Karteczka z sówkami już dotarła i jest przecuuuudna :) Jutro sie będe chwalić publicznie hihih Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba i poczta nie zawiodła ;-) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Marzenko jeśli masz ochotę to zapraszam po wyróżnienie

      Usuń
    3. Kochana zapraszam do mnie po wyróżnienie

      Usuń
  2. Wow ,ile tu u Ciebie nowych pomysłów !
    Mnie osobiście zachwyciła kartka z różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, mnie z wrażenia aż zatkało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Marzenko, do odważnych świat należy, wzięłaś się za karteczki.
    Piękne te Twoje karteczki.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w tym upale to za wiele nie poszaleje bo mi się myślenie wyłącza więc tak trochę robię z karteczkami. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Myślę, że każdego kiedyś karteczki dopadną :) Podoba mi się Twój zapał w tworzeniu własnego papieru - znów tworzysz coś, co wygląda zupełnie inaczej i jest wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG