Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

25 września 2015

"DOGONIĆ MARZENIA"-NOWA BLOGOWICZKA -PROŚBA

Crossroads-Dogonić Marzenia
Witajcie.
 Dziś mam dziewczyny wielką prośbę o wsparcie dla nowych blogerek. Taki rodzinny duet matka i córka czyli: Jola i Madzia. Dwie moje bardzo dobre znajome, które dopiero przecierają ślad w blogosferze.
"Zakochały się" od pierwszego wejrzenia w decoupage  i choć dopiero zaczynają na zdjęciach macie próbkę jak im to wychodzi. Uważam,że całkiem nieźle, ale ekspertem nie jestem.
 Podaję link do ich wspólnego bloga gdzie możecie zobaczyć co jeszcze stworzyły.
CROSSROADS-DOGONIĆ MARZENIA .
I jeszcze raz  bardzo was dziewczyny proszę   pomóżcie im trochę w początkach blogowania jak kiedy pomogłyście mi. Liczę na WAS i z góry dziękuję. Dodatkowo na bocznym pasku umieszczam banerek żeby łatwiej było do nich trafić. DZIĘKUJĘ SERDECZNIE I POZDRAWIAM.





12 komentarzy:

  1. Śliczna praca, uwielbiam takie skrzyneczki. Na pewno zajrze na ten polecany przez Ciebie Blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie sobie radzą dziewczyny z tym decu. To nie moja bajka, ale poleciłam ten blog w google z prośbą o wsparcie.)

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzyneczka bardzo ładna, idę sie zaprzyjaźnić :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo dziękuję i zdradzę Ci w" tajemnicy" Madzia uwielbiam sówki tak jak Ty :-)

      Usuń
    2. co Ty mówisz, grono sówko maniaków powiększa się hihihi

      Usuń
  4. Super , super , uwielbiam róże , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG