Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

19 września 2016

URODZINOWE PREZENTYOD.................



I  znów się będę chwalić , ale trudno nie docenić tak wyjątkowych upominków .
Oczywiście pierwszy bukiet kwiatów z trzynastu róż dostałam od  Męża, który zawsze dostaję z okazji moich urodzin. 
Drugi upominek od córki to krzew czerwonych mini róż w ozdobnej donicy.
Ale to jeszcze nie wszystko pocztą przyjechała do mnie ogromna paczka niespodzianka OD AGNIESZKI Z BLOGA "DOBRANOCNE TWORY", a w środku ....
Same piękne dzieła rąk Agnieszki.
Przyznaje,że w miarę reguralnie zaglądam na bloga Agnieszki i nawet się nie domyślałam, że serwetnik i kartka, którą  ostatnio pokazywała u Siebie jest dla mnie.
Wierzcie mi,że zdjęcia nie oddają jak piękny jest minimalistyczny serwetnik z retro różami .
A kartka jest tak perfekcyjna jakby Agnieszka robiła kartki od zawsze.
Ale to nie wszystko w pudełku były jeszcze serwetki ze ślicznymi wzorami i tulipany do,których koniecznie musiałam zrobić odpowiedni wazon. 
I to jeszcze nie wszystko bo jakiś czas temu Agnieszka poprosiła mnie o zdjęcie kogoś bliskiego memu sercu nie podając do czego jej to potrzebne . I właśnie z tym zdjęciem Agnieszka stwirzyła specjalną ramkę.
BARDZO, BARDZO DZIĘKUJĘ AGNIESZKO
Z okazji urodzin dostałam jeszcze jedną niespodziewankę od Agatki-kartkę ze ślicznymi sówkami i coś słodkiego.
Oczywicie wiele życzeń otrzymałam oa Was pocztą elektroniczną i w omentarzach.
BARDZO ZA WSZYSTKIE DZIĘKUJĘ.
OD BRATANICY


26 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko kochana, wspaniałe prezenty dostałaś, a ja jeszcze raz życzę Ci samych najpiękniejszych, dobrych dni.
    Tulę mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu szczerze mówiąc piękne miałam w tym roku urodziny. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  3. Same śliczności!!!
    Sto lat Marzenko i radości z rękodzieł które tworzysz:) urodzinowo ściskam:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jeszcze wszystkiego wszystkiego naj naj lepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko! Wszystkiego Najlepszego! A prezenty świetne dostałaś, Bukiet od Męża prześliczny - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu. Uwielbiam róże,a herbaciane chyba szczególnie :-)

      Usuń
  6. O kochana to wszystkiego najlepszego CI życzę, a prezenty świetne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulaski urodzinowe, aż rwę sie"sto lat " śpiewać. Piękne prezenty dostałaś, pozdrawiam i zdrówka życzę i niech dłubanina cieszy Cię całe życie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko. Postaram się wyobrazić jak śpiewasz to"sto lat"

      Usuń
  8. Najlepsze życzenia urodzinowe,spełnienia marzeń,nieustającej weny i wszystkiego co najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lucynko. Wena jest tylko z trochę trudno ;-). Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Cudne prezenty , bo zrobione z myślą o Tobie i co najważniejsze od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko bardzo się cieszę, że prezenty Ci się podobają :) bo przyznam, że miałam stresa. Jeszcze raz wszystkiego naj, naj, naj... Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko nie powinnaś się martwić bo Twój upominek sprawił mi ogromną radość. Dziękuję Agnieszko bardzo cenię dary serca

      Usuń
  11. Piękne prezenty otrzymałaś. Wszystkiego naj...😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezenty od wszystkich, którzy pamiętali.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego marzenko. Niech Cię wena nie opuszcza, a wokół otaczają sami dobrzy ludzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze! a prezenty piękne!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG