Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

30 stycznia 2017

DIABELSKI SZAROŚCI U DANUTKI

 Jak ten czas leci jeszcze dwa dni i już będzie luty . Dlatego muszę przyspieszyć z publikacją. W styczniu u Danutki królują "DIABELSKIE SZAROŚCI" ponieważ mam ostatnio kocie zapędy więc dzisiejsza praca nie będzie zaskoczeniem bo to po prostu szary kotek w szarym szaliku z waniliowym kwiatem .
Kotek jest uszyty z bardzo przyjemnego polaru,  który z wyglądu do złudzenia przypomina filc. szalik zrobiłam na szydełku z dwóch odcieni szarego i ozdobiłam ręcznie szytym waniliowym kwiatem.
Zgłaszam mojego kotka na CK .  Czy lubię szarości raczej jako dodatki do ubioru -berecik, szalik, torebka.
Kotek jest trochę samotny może jest ktoś chętny by go przygarnąć - to proszę umieścić to w komentarzu.
Umieściłam  w tym poście również inne moje szaro czerwone dziełko . Moją pierwszą taką bransoletkę. Pomysł na kwiatki nie jest mój, ale z tych podejrzanych na FB na tzw 5minutówce i nie mogłam się oprzeć by nie spróbować. I tak wyszła mi bransoletka, która również chętnie komuś podaruję.
Na dziś to już kończę bo mam jeszcze jeden post do stworzenia .
Dziękuję








34 komentarze:

  1. Marzenko kotek z tym waniliowym kwiatuszkiem wygląda wspaniale,normalnie jest tak odpicowany jakby wybierał się na jakąś imprezkę .A co tam ,niech sobie niczego nie żałuje, będzie miał powodzenia jak nic.
    Bransoletka też udana,fajnie wygląda i ma dodatkowy plus,nie uczula.Chyba ,że ktoś na włóczki ma jakąś alergię .
    Kochana porywam do kolażu nie tylko kota ale też biżutkę ,bo obie prace są na piątki z plusem .
    Buziaki i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danutko za miłe przyjęcie kocura i zaskoczyłaś mnie przegarniając i moją bransoletkę. Pozdrawiam serdecznie 😊 i wzajemnie życzę miłego dnia i przesyłam trochę słoneczka bo dziś jest u mnie za oknem pięknie

      Usuń
  2. Prześliczne szarości. Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kotek, a bransoletkę to chętnie bym przygarnęła jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko. Bransoletka jest Twoja tylko wyślij mi adres przez formularz kontaktowy

      Usuń
  4. Uroczy kotek, Marzenko :) Bransoletka ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kociak to mistrzostwo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko, kotek i bransoletka są prześliczne.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kodek cudowny, bransoletka zresztą też :) Szarości to moje ulubione kolory :) Ciągle jestem pod wrażeniem Twojego wielkiego serca, ciągle kogoś obdarowujesz swoimi ślicznymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ale to nic wielkiego. Czerpię ogromną radość gdy mogę sprawić komuś przyjemność. Po prostu. Pozdrawiam serdecznie 😊 .

      Usuń
  8. Urocze te szarości! Wcale nie diabelskie:P
    Kot cudowny. Śliczny przytulak! A bransoletka bardzo oryginalna. Świetny pomysł - niby prosty a jaki efektowny!
    Pozdrawiam Miciu cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie prace są cudne :) a kotek taki do przytulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko! Kotek Jest taki przystojny i Elegancki,I również bransoletka jest śliczna - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko, kociak wspaniały, oj takiego to bym przygarnęła do kompletu ( mam takiego czarno-białego,żywego przytulacha:). Bransoletka także śliczna w tych szarych kolorkach :)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu jeśli chcesz przygarnąć kotka to czekam na adres przez formularz kontaktowy. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Sliczne szare dzieła Marzenko:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne, delikatne szarości. Kotek w szaliku...słodziak:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię koty, a Twój jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przemily i przesliczny kociak a branzoletka urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kociak przesympatyczny:)A bransoletka rewelacyjna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł :) Kot wygląda bardzo szykownie i stylowo w tym szaliku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kotek przepiękny, jednakże bransoletka przykuła lepiej moją uwagę, bardzo mi się podoba, jest elegancka i super pasowałaby do mojego swetereczka :) który jest w tych samych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koooooooooooooooocioooooooooooo! :D
    i jaki elegant!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG