Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

14 maja 2016

KARTI PRZEZ CAŁY ROK-MAJ 2016

kartki-przez-cay-rok-maj
 Kartki przez cały rok u Ani.
W maju Ania jako jedną z  wytycznych dała bardzo patriotyczną kolorystykę  czy to jest moja ulubiona ? No nie wiem, ale starałam się jakoś uporać z wytycznymi na ten miesiąc.
Pierwsza kartka to tzw. okolicznościowa tym razem w kształcie kwadratu. Dla uzyskania przestrzenności wykleiłam na środku  bukiet z bibułowych mini goździków. Swoją drogą  bardzo popularne kwiaty na pochodach i mam wrażenie, że znów wraca od pewnego czasu do łask. Do zrobienia tej kartki użyłam: bloku technicznego białego i czerwonego, białej koronki, czerwonej wstążki, czerwonej tekturki, guzików i  papieru do pakowania z folkowym wzorem tu odrobina zieleni - mam nadzieję , że Aniu wybaczysz .

 Druga karteczka miała być z mikołajkiem i tu za bazę kartki posłużył mi papier zrobiony metodą na żelazko, którą zapożyczyłam również z bloga Ani.
Na tej kartce zastosowałam trochę kontrastów jeśli chodzi o faktury i pobawiłam się w miętolenie papieru.  Uwielbiam kwiaty więc na ponisencji nie mogłam się wyżyć musiała być jak najbliżej oryginału. Zdjęcia nie są najlepsze, ale błyszczący papier trudno sfotografować 

 Trzecią kartkę zrobiłam już przy użyciu przydaśniowych skarbów i tak to wyszło . Obowiązkowego baranka skserowałam z książeczki dla dzieci poprawiłam kontury i kokardkę i mam -baranka z czerwoną kokardką.

 Czwarta kartka też jest z barankiem, a właściwie barankami. Tu jak widać poszłam na całość. Lubię nieszablonowo podejść do tematu . Kartka jest otwierana i początek są aż dwa baranki jeden z czerwoną kokardką, a drugi z niebieską. Mogłabym drugiemu barankowi przemalować kokardkę, ale taka była w originale więc tak zostawiłam .
Jako wytyczne miał być też baranek z chorągiewką i tu jak podejdziemy inaczej do tematu mamy Baranka tylko widzianego oczami wiary i ma chorągiewkę tylko nie do końca czerwoną.
Do zrobienia tej karki użyłam: bloku technicznego, wstążki, półperełek, gotowych elementów z wycinanek, skserowanego obrazka z książeczki dla dzieci i obrazka z kalendarza wraz pięknym wierszem, który był obok .
A na koniec , ale się rozpisałam;-).
A więc na koniec kilka wolnych wniosków . Robienie kartek lub innych tego typu prac to ogromna frajda. I to nie zależnie czy z gotowców czy trzeba się trochę pomęczyć i zrobić jakiś element samemu mam wrażeni,że w każdym przypadku proces tworzenie może trwać od kilkunastu minut do kilkunastu godzin to zależy tylko od weny. Ps. Ja należę do tworzących jedną kartkę przez kilka godzin i nigdy nie uważam, że jest to czas stracony bo bo tworzę z myślą nie tylko o sobie .
Aniu stworzyłam jakiś kolaż , ale jak się nie nadaje to Ty tu rządzisz:-)
Jeszcze raz bardzo dziękuję za prezent pomału go wykorzystuję .




64 komentarze:

  1. Marzenko, podziwiam Twoje kartki, widać w nich wkład pracy i serca. Pięknie wyszły Ci goździki. Dobrze, że wracają do łask, bo to przecież urocze kwiaty.
    Świetnie wyszła Ci zabawa fakturami na kartce z Mikołajem. Ale i tak moją faworytka jest wielkanocna - ta z barankami i Barankiem.
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i nie dziwi mnie wybór faworytki. :-). Pozdrawiam serdecznie słonecznego dnia

      Usuń
  2. Fantastyczne kartki , ta pierwsza piękna :)
    Fajnie ,że masz frajdę przy robieniu tych kartek , o to właśnie chodzi , prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Beatko i dziękuję za kartkę z pozdrowieniami. :-)

      Usuń
  3. Marzenko! wszystkie karteczki są cudowne,każda zrobiona inną techniką i są niepowtarzalne - Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu ważne aby to co robimy sprawiało przyjemność. Pozdrawiam serdecznie i życzę słoneczka

      Usuń
  4. No proszę, jak się rozochociła... wyobraźnię, widzę, masz nie od parady ;))) Super prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jadziu Ty wiesz co piszesz ;-). Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  5. Kochana poszalałaś, i właśnie ta rozkładana podoba mi się bardzo ;), uwielbiam kiedy dopadnie taka wielogodzinna :) a ten twórczy bajzelek , uwielbiam, buziaki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko bajzelek to mało powiedziane. To był całkiem spore twórcze tornado . Dlatego tworzę wieczorem i nocą by rodzina nie dostała zawału
      ;-). Pozdrawiam serdecznie i buźka :-)

      Usuń
    2. Mam pytanie z innej beczki, do swoich pudełeczek z rolek po folii jakies zawiaski wstawiasz?? Bardzo zaintrygowało mnie to rozwiązanie i juz mnie nosi spróbować :D

      Usuń
  6. Marzenko powiem Ci że tym razem mnie bardzo pozytywnie zaskoczyłaś !! Wszystkie Twoje karteczki są bardzo ładne i eleganckie. W pierwszej podobają mi się te goździki i koroneczka , w drugiej piękna jest ta biała poinsencja
    W trzecie świetny baranek pięknie wkomponowane w karteczce a w ostatniej format kartki i bardzo sympatyczne baranki.Trudno by mi było wybrać tą najładniejszą.
    Dziękuję za udział w zabawie , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu staram się zawsze żeby to co tworzę było od serca i to chyba tyle. A zabawa jest super. Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie :-)

      Usuń
  7. Marzenko, cudne są ale ta ostatnia najpiękniejsza. Goździki wyglądają jak prawdziwe, a baranki są tak urocze, że aż chce się do niech przytulić :)
    Ja z karteczkami jeszcze w lesie, ale jutro może coś porobię, bo deszcz pada, w ogrodzie nie da się pracować :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu u nas nie pada, ale jest nie za ciepło i też nie sprzyja to pracy w ogrodzie. Co do baranków mam wrażenie,że uroku nabrały dopiero po dodaniu konturów. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Ta ostatnia jest bardzo ciekawa. Goździki zrobiłaś świetne. Bardzo lubię te kwiaty - pięknie wyglądają, pachną i długo stoją w wazonie:) Na kartce ślicznie je wyeksponowałaś.Baranek z książeczki jest bardzo sympatyczny. Świetnie też wygląda papier gnieciony pod Mikołajkiem. Muszę zajrzeć do Ani, jak go wykonać.
    Miłego weekendu Miciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu i zachęcam do odwiedzin bloga Ani bo można znaleźć tam wiele inspiracji. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Piękne kartki, cudownie przypomniały mi o Gwiazdce 😊 gratuluję talentu i ciekawych pomysłów 😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżbieto. Talent czy ja wiem ;-). Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Rewelacja. Wszystkie kartki sa cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko zachwyciły mnie dziś Twoje karteczki,szczegónie ta pierwsza,jest taka bogata w kwiatki przez co zwiększona jest jej przestrzenność .
    Kochana zaczynasz wymiatać tymi kartkami i widzę ,że przy tym świetnie sią bawisz,prawda kochana ?
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danutko. Aż tak widać,że się rozkręcam;-).
      Tobie Danutko również miłego niedzielnego wieczoru.

      Usuń
  12. Wszystkie piękne karteczki i pomysłowe.
    Goździki przepiękne. Najbardziej podobają mi się obie z barankami. Mojego baranka usunęłam i zrobiłam drugą kartkę. Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Teresko. I przepraszam wiesz za co

      Usuń
    2. Bardzo mi przykro, że tak odebrałaś zamianę karteczki. Ale mi też nie bardzo się podobała a widząc u Ciebie takie piękne baranki zrobiło mi się wstyd i zrobiłam inną. To nie Twoja wina tylko moja.Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  13. Cudne karteczki - różnorodność niesamowita! TYlko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne karteczki. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudeńka aż trudno oczy oderwać.Piękne!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, różnorodne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki, Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe karteczki :) Urzekła mnie w szczególności ta z goździkami, ale wszystkie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki, podoba mi się też Twoja interpretacja Baranka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne karteczki, a te z barankami szczególnie mnie zauroczyły.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetnie sobie poradziłaś z tymi kolorami :) Wszystkie kartki są prześliczne, poinsencja zachwyca, a owieczki są przesympatyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się karteczka z goździkami!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki :) wszystkie zgodne z wytycznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne i oryginalne karteczki Marzenko. Zachwyciła mnie pierwsza - jest prześliczna! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O goździki to jednak mają swój urok :-). Pozdrawiam Ewciu serdecznie i słonecznie :-)

      Usuń
  25. Wspaniale karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki, baranki słodziutkie, goździki jak żywe. Mi też tworzenie kartek sprawia przyjemność, niezależnie jak długo je tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie lubiących się"pomęczyć". Pozdrawiam serdecznie i idę kończy kolejną kartkę :-)

      Usuń
  27. Śliczniutkie, a pierwsza bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne karteczki- wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne !!! Mnie zachwyciła najbardziej ta z Mikołajem,bo lubię gniecione tło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojejku jakie bogate kartki, ta pierwsza, aż oszałamia ilością bogactwa, jest taka barokowa :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG