Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

19 maja 2016

MARCHEWKA Z NATKĄ

 Czas płynie .
U Danutki w maju kolejny nowy kolorem, tym razem warzywny, a właściwie korzonkowy jest marchewkowy.
I właśnie w tym kolorze zrobiłam na szydełku letnie koraliki , a ponieważ wybrałam wersje z zielenią i białym dlatego użyłam koralików i w tych kolorach.
Nie jest to nic wielkiego myślę jednak, że może pasować do niejednej letniej sukienki.
I tu muszę dodać , że na blogu Ewci Raj znajdziecie kurs na  naszyjnik z dratwy. Podaję link do tej strony http://efkaraj.blogspot.com/2016/01/diy-naszyjnik-z-dratwy-i-koralikow.html   trochę z opóźnieniem, ale nie pamiętałam gdzie i u kogo widziałam podobny naszyjnik- korale.
Zachęcam do odwiedzenia i skorzystania z tego kursu i tu proszę Ewcie o wybaczenie za to opóźnienie . Osobiście jednak przyznaję, że jak w przypadku wielu moich prac naszyjnik Ewci był dla mnie tylko inspiracją, która  gdzieś została w mej pamięci   :-). 
Pewnie przez moją papierową weną niektórzy mogliby się spodziewać jakiejś karteczki, ale dla urozmaicenia dziś szydełko też muszę czasem je odkurzy ;-). I to skromne dziełko zgłaszam na wyzwanie marchewkowe.

 A jaki mam stosunek do tego koloru lubię kwiaty w tym kolorze np:nagietki czy dalie.  Nawet mam kilka sweterków  w stonowanych odcieniach pomarańczowego.
Czy lubię marchewkę? Najbardziej to jako sok i w sałatce jarzynowej, i oczywiście jako dodatek do zup.
Ps. przedostatnie zdjęcie to mój Szogunio bo jak zaczęłam sesję zdjęciową to koniecznie chciał być uwieczniony- taki fotomodel z niego.
Miłego oglądania.




cykliczne-kolorki-maj-2016

61 komentarzy:

  1. Marzenka, koraliki będę piękną ozdobą na lato.
    Ależ Twój kiciuś to słodziak! I jak się zapatrzył w anioła...
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu robiąc te koraliki myślałam o pewnej osobie i mam nadzieję,że się z nich ucieszy.
      A co do kotka słodki to on jest tylko jak pozuje ;-). Mój arystokrata. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. ja uwielbiam kolor pomarańczowy i marchewkę w każdej postaci ale gotowanej ..nie przepadam za nią na surowo :)
    a naszyjnik wspaniały..oj wspaniały :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu pomarańczowy zaliczam do ciepłych kolorów,a takie lubię. Marchewka na surowo to była najlepsza z warzywnika moje mamy jak byłam mała tala prosto z pola:-). Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Marzenko! koraliki są piękne i takie delikatne a kotek jest śliczny - Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu,a kotek to taki dachowiec,ale sierść ma niezwykle puszystą. Pozdrawiam serdecznie i słonecznie :-)

      Usuń
  4. Ten, jak piszesz, "drobiazg" wygląda świetnie, Idealny dodatek do wiosenno-letniej kreacji. Kocio miodzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko,a jakoś mnie tak natchnęło. Pozdrawiam serdecznie i słonecznie:-)

      Usuń
  5. Ale fajny naszyjnik, jeszcze bransoletka i kolczyki, i będzie super komplet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na komplecik to mam za mało koralików. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Podoba mi się 😊 i naszyjnik i charakterny kocurek 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, ten naszyjnik jest boski. Chętnie bym go nosiła. Prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne korale i te kolory świetnie dobrane.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koraliki zwiewne i eleganckie :)
    Kot fotogeniczny, ale jakiś obrażony , nie chciał pozować grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Kotek się tylko zapatrzył na koraliki :-). Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  10. Świetna praca Marzenko :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję choć Ciebie widziałabym w innym kolorze :-) . Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Ciekawa interpretacja marchewkowego kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik jest bardzo ciekawy,przyciąga wzrok :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny naszyjnik!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna ozdoba szyi ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu w poniedziałek już jedzie w Polskę. A to bardzo cieszy. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  15. Świetny naszyjnik do letniej sukienki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko już zrobiłam następny tylko w innym kolorze. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Wspanialy pomysl na letnia ozdobe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny naszyjnik! Super Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę po komentarzach ,że naszyjnik w marchewkowym kolorze spodobał się ,bo i mnie też się bardzo podoba .Idealny na lato .
    Pozdrawiam Marzenko bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danutko,ale jego urok to zestaw kolorów z wyzwania świetnie się ze sobą skomponowały. Pozdrawiam serdecznie i życzę słońca :-)

      Usuń
  19. Śliczny naszyjnik idealny na lato pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie to zamotałaś ..świetne kolory na lato

    OdpowiedzUsuń
  21. A wiesz Marzenko, że u mnie ciągle krucho z pomysłem na ten zestaw kolorystyczny ? Tym bardziej mi się podobają Twoje koraliki - masz rację - świetnie będą wyglądały z letnią kreacją. Pomysłu ( i kota oczywiście) zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Madziu pomysł nie jest mój i dopiero dziś znalazłam gdzie widziałam coś podobnego. Zapraszam do Ewki Raj to Ona zrobiła pierwowzór - naszyjnik z dratwy. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. SUPER naszyjnik, bardzo leciutki i delikatny, piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały naszyjnik Miciu. Szydełkiem można wyczarować cuda, jak widać na załączonych fotkach, a kocio świetnie się ustawił do zdjęcia, taka przylepa, zadziorniaczek.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu,ale są lepsze czarodziejki szydełka ode mnie. Kocio to zdecydowanie zadziorniaczek. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  24. fajnie bedą sie prezentować w letnich stylizacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny marchewkowy naszyjnik idealny do letnich kreacji, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa i oryginalna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny oryginalny wiosenny naszyjnik:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny naszyjnik. Bije z niego energia. A z tego Szogunia to niezły model :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba ten naszyjnik,a te koraliki różnej maści i wielkości są ego wielką ozdobą.Kocurek cudny,zresztą chyba sam o tym wie i dlatego uważa,że trzeba go uwiecznić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taki eksperymentuję i nawet czasem coś ładnego wyjdzie. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  30. Bardzo ciekawy naszyjnik, będzie super ozdoba na lato. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Super :) Takie delikatne :) Pięknie będą wyglądały do letnich sukieneczek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny naszyjnik! W nim nawet kolor pomarańczowy mi się podoba, chociaż nie lubię go.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne! Wyobrażam je sobie do moich czarnych ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny naszyjnik :) może kiedyś znowu jakaś wymiana :) bo bardzo podoba mi się pomarańczowo zielone cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko jak znajdę chwile to zrobię dla Ciebie takie naszyjnik tak po prostu . Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG