Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

10 maja 2016

PODZIĘKOWANIE DLA ANI

 Dzisiaj odebrałam paczkę od Ani z bloga"Robótki ręczne na wesoło".
I jak sama Ania napisała to ma być skromnym upominek ;-)
Tylko czemu mi się zawartość przesyłki nie chciała zmieścić na stole? ;-)
Aniu Twoja skromność jest ogromnych rozmiarów mam teraz zapas przydasiów na bardzo, bardzo dużo kartek.
DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ ,
a poniżej zdjęcia tych wszystkich skarbów, które otrzymałam od Ani mówią same za siebie .
 Sami zobaczcie ile tych cudowności i ile możliwości czego tu nie ma nic tylko zaszaleć z karteczkami.
Dostałam nawet ściągę do bardziej przestrzennych form.
 I tu choć nieświadomie na kopercie od Ani rozgościły się moje ulubione słoniki.
Jeszcze raz bardzo dziękuję Aniu za to wyjątkowe wyróżnienie   
http://iwanna59.blogspot.com/2016/05/kartki-przez-cay-rok-podsumowanie.html
ps. Ta laleczka  to z dziurkacz , który też dostałam-słodka










24 komentarze:

  1. Az oczka się świecą:), Ania ma dobre serducho

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, każdy ma swojego Anioła, szczególnie ci, o dobrym sercu; bo dobro wraca <3 :))) I spotkań z takimi Aniołami na co dzień Tobie życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu choć mój Anioł Stróż ma ze mną przechlapane ;-).

      Usuń
  3. Hihi... aż tyle tego było ??? jakoś nie wydawało mi się, może ktoś po drodze dołożył coś do paczuszki :-). A tak poważnie to chciałam Cię przeprosić , że w tych wycinankach jest taki bałagan i wszystko wymieszane. Ale nie maiłam już siły tego segregować . Niech Ci służ dobrze Marzenko i powiem że jestem strasznie cieka jak je wykorzystasz.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak Aniu na pewno dorzucił coś po drodze jakiś Anioł ;-)A zupełnie nie rozumiem za jaki bałagan przepraszasz bo bałagan to ja dopiero zrobiłam jak zaczęłam przeglądać wszystkie skarby . Jeszcze raz bardzo dziękuję Aniu i przyznaję,że już coś kombinuje :-)

      Usuń
  4. To teraz tylko zostało Ci tworzyć i tworzyć z obłędem w oczach (mam tu na myśli wenę twórczą ) cudne kartki !

    OdpowiedzUsuń
  5. dobro do dobra zawsze wraca :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko, gratuluję wygranej i tak wspaniałych prezentów od Ani.
    Cudownie jest obdarowywać i być obdarowanym - dzięki temu dobro rozsiewa swoje nasionka...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały prezent robiła Ci Ania;)Tyle różności, że aż chce się robić karteczki;)Marzenko, gratuluję upominku i czekam na efekty;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania ma wielkie serce i sprawiła mi ogromną niespodziankę. Teraz tylko tworzyć. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Nasza Anulka ma ogromne serce! Gratuluję Ci Marzenko tego cudnego prezentu i życzę przyjemnego tworzenia.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu na pewno wykorzystam prezent Ani. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  9. Ojej ale cudowności i w jakieś dużej ilości!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG