Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

29 maja 2016

BRATEK- KARTKA

witajcie-kochani-mamy-maj-i-jest-super

 A już myślałam , że w maju nic już bratkowego u mnie nie powstanie . Wtedy przypomniałam sobie, że na początku czerwca potrzebuję męską kartkę urodzinową.
I tu nadarzyła się okazja wypróbowania nowych pomysłów, oczywiście dla mnie nowych bo u innych dziewczyn widziałam tą formę kartkową.
Kwiatki jak zwykle zrobiłam sama. Do zrobienia tej kartki wykorzystałam papier ozdobny od Ani, blok techniczny,obrazek z kalendarza, zeskanowany wzór z pudełka po mleku i gotowe wycinanki. Tematyka kartki jest trochę nietypowa, ale jak powiem, że solenizant jest rolnikiem to chyba wszystko wyjaśnia.
Kartkę ozdobiłam bratkami dlatego zgłaszam ją na wyzwanie kwiatowe u Agatki.










12 komentarzy:

  1. karteczka jest przecudna, bratki jak prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bratki jak żywe:) Bardzo ciekawa forma kartki!
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu . Pozdrawiam i życzę słonecznego tygodnia :-)

      Usuń
  3. Wspaniała kartka i faktycznie wymarzona dla rolnika. A te bratki, Marzenko, zrobiłaś cudne - w pierwszej chwili (zanim przeczytałam post do końca) byłam pewna, że to gotowe elementy do wycinania.
    Pozdrawiam z serca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu gotowe to tylko te maleńkie gałązki z listeczkami. Ja się lubię tak"pomęczyć" w robienie elementów. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Kocham bratki, a Twoja karteczka wygląda z nimi przeuroczo!! Pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna karteczka, zawsze mnie ciekawiło z czego Wy robicie takie cudne kwiatki. Jest jakiś kurs na necie jak takie kwiatuszki zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko nie jestem specjalistką. Polecam zajrzeć do Lucynki z mazur. W jednym z postów opisuje jak tworzy Swoje kwiaty-bloga Okienko Lucy

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG