Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

24 maja 2016

NOTES



 Dalszy ciąg mojej przygody z papierem.
Jakiś czas temu dostałam coś wielkości przeciętnego telefonu komórkowego niby notes na smyczy. Rozebrałam owo cudo okleiłam, dołożyłam łańcuszek  z kółeczkiem zamiast smyczy. Ale ciągle czegoś mi brakowało- zapięcia żeby kartki nie rozsuwały się. I tu skorzystałam z odzyskanego ze starej torebki magnesu, który ukryłam w kawałku płóciennego paska dołożyłam ozdobną klamrę . I tak oto powstał różany notesik na same pozytywne myśli.
Dziękuję wszystkim za tak liczne odwiedziny i miłe komentarze, witam nowe obserwatorki .








34 komentarze:

  1. Marzenko, podziwiam to cacko, które stworzyłaś. Można w nim zapisywać tylko same dobre, piękne myśli. Niby można je także zapisać w takim najzwyklejszym notesie... ale przecież właśnie takie okruchy piękna czynią ten nasz świat lepszym. Twój okruszek też...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu masz rację te drobne okruszki można tak po prostu rzucić w szarą codzienność..ale może, a nawet powinno się doceniać i pielęgnować jak najcenniejszy skarb i żeby nie zostały zapomniane zapisać w notesiku na dobre myśli. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  2. Notesik niby biżuteria - cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko takie skojarzenie mi nie przyszło do głowy.

      Usuń
  3. Marzenko, śliczny "bibelocik"- uwielbiam wszelkiego rodzaju notesy i notesiki. A Twój przywołał wspomnienia sprzed paru lat, jak spontanicznie, ze znalezionej talii kart, poczyniłam "na pniu" notes, na jednym ze spotkań we Wrocławiu :))). Ależ mi to poszło- sama byłam zaskoczona spontanem i wynikiem 'zabawy" talią kart ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu. Masz rację kształt jak karty. Podsunęłaś mi pomysł na kolejny notesik tylko dziecięcy bo kupiłam okazyjnie dwie talie kart do Piotrusia. Oj Jadziu "kusicielko" ;-). Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Proszę jaki notes super wyszedł ! Pomysłów to Ci Marzenka nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko mam dobre inspiracje. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Marzenko! Cudowny notesik, a te ozdoby jakie piękne. w tak pięknym notesie muszą być tylko same dobre myśli - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że nowa właścicielka też tak pomyśli. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  6. Zachwycił mnie ten notes jest cudowny.Ciekawa ozdoba .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Ozdoba to właściwie jest z kilku elementową. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  7. Marzenko wspaniały notesik, bardzo pozytywny, wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspanialy notesik, pieknie ozdobiony. Bardzo serdecznie dziekuje za zakladke wraz z herbatkami i kawusiami. Mieszkam za granica wiec chwilowo widzialam przez skypa pieknego slonia ,a slonie uwielbiam. ale juz leci do mnie paczuszka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu bardzo się cieszę. To, że mieszkasz za granicą doczekałam na Twoim blogu bo poprzednia zakładka też ma właścicielkę za granicą,ale wtedy nie doczytałam. A słoń przyszedł mi do głowy przez zdjęcie z Twojego konta gogle+ . A tak na marginesie to mam tą samą pasję. Też uwielbiam słonie. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  9. Notesik taki tagowy raczej, ale świetnie przemyślane rozwiązanie na magnesik. Pomysłowa z Ciebie osóbka, w każdej sytuacji sobie poradzisz.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu,a jakoś tak mnie naszło ;-). I przyznaję,że w blogowym światku można znaleźć wiele inspiracji nawet zapięcie na magnesik. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Masz rację - tak piekny notesik zasługuje tylko na dobre myśli. I może jeszcze wspomnienia ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy notesik jest piękny oceni nowa właścicielka. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  11. Wow, notesik wygląda teraz rewelacyjnie. Zdolne masz łapki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu teraz przynajmniej nie leży i się kurzy ;-). Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. cudne maleństwo!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Notesik w dobrym guście po prostu niebanalne piękno !!! Gratuluje i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny notesik. Dziękuję za uroczą karteczkę z okazji dnia rudzielca. Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny notesik. Bardzo fajny"pozytywnik" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest piękny i do tego MÓJ !!!
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O wow, aż mi dech w piersiach zaparło. Boskie cudo wydały Twoje rączki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko tak mnie czasem natycha . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG