Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

16 maja 2016

BOX 2

 Oj Danutko czemu Ty masz zawsze rację ;-) Hi, Hi.
Miałaś rację na jednym pudełeczku się nie skończyło.
Nadarzyła się okazja więc znów zrobiłam kartkę przestrzenną czyli typu box.
Do zrobienia tej kartki użyłam: bristolu, papieru do pakowania niebieskiej taśmy samoprzylepnej, zrobionych przeze mnie od a do z kwiatków, ręcznie wycinanych satynowych robionych na "świeczce" listków,gotowych elementów od Ani i wydrukowanych z internetu życzeń.
Ponieważ chciałam żeby solenizantka otwarła życzenia z właściwej strony przykleiłam na jednej ściance zewnętrznej życzenia.

Ps.Te box poszedł szybciej tylko dwa dni ;-)
Przy tej okazji witam nowe obserwatorki -proszę rozgłoście się :-)











25 komentarzy:

  1. Marzenko wspaniały boksik z pięknym środkiem :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko! ten box jest cudowny ale zauroczyły mnie też kwiatki które zrobiłaś - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu starałam się bo solenizantka to bardzo wyjątkowa osoba. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kolejne piękne i bardzo romantyczne pudełko, wielkie brawa :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dla Twojej imienniczki. To pudełko jest nie tylko życzeniami, ale i podziękowaniem za dar serca. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Widzę, że wciągnęło Cię robienie kartek i boxów. Ten wyszedł Ci wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wyszedł Ci box, a kwiaty rewelacyjne :) Gratuluję zdolnych łapek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne, bardzo mi się podoba w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solenizantka lubi szarości, a do nich najlepiej pasował mi niebieski.

      Usuń
  7. Marzenko, box zachwycający :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko, piękny boxik, a że lubię kolor niebieski, więc podziwiam tym bardziej. Wspaniałe te kwiaty zrobiłaś! Myślę, że pudełeczka na stałe zagoszczą w Twoim repertuarze:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu masz rację właśnie kończę następne. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Cudowny box, życzenia wspaniałe!!! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się że tak uważnie przejrzałaś tego posta. Pozdrawiam serdecznie Basiu :-)

      Usuń
  10. przepiękny box :) bardzo podobają mi sie uzyte przez Ciebie kolory (chyba ostatnio mam jakąś niebieską fazę), a najbardziej kwiatki. Super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu wierzysz lub nie niebieski to nie jest mój ulubiony kolor mam do niego taki sobie stosunek, ale kwiaty lubię bardzo. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Piękne!! Normalnie dajcie mi 48 godziną dobę! Błagam.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG