Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

29 maja 2016

ALBUM NR2

 Na wstępie uprzedzam usiądzcie wygodnie, a najlepiej z kawą i ciastkiem lub co tam kto woli;-).
Przedstawiam dziś moją drugą próbę stworzenia albumu. Z tekturki, papieru do pakowania , kartek z notesiku, bloku technicznego i kilku gotowych elementów.
Najlepiej zobaczcie na zdjęciach co mi wyszło.
A na końcu mój kicio,który ostatnio preferuje im ciaśniej tym lepiej się śpi. I jak ładnie dziś pozuje model jeden ;-).
Dziękuję, że tu do mnie wpadacie :-)



Na tym zdjęciu widać wielkość albumiku .
































38 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy! Tyle tajemniczych i ładnych zakamarków w nim Miciu ukryłaś.
    Ja swój album mam "w głowie". Planuję pracę nad nim już jakiś czas. Teraz czekam na wakacje - może w końcu uporządkuję w podobnej do Twojego albumu formie najcenniejsze pamiątki.
    Z przyjemnością obejrzałam albumik (bez kawy i ciasteczek, bo po obiadku jestem). Ściskam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu wyjmuj pomysł z"głowy" i działaj. Ja nie planuje tylko zaczynam, a potem to jakoś samo idzie. Po trochu byle do przodu. Pozdrawiam serdecznie, a szkoda, że bez kawy i ciasteczka po obiedzie na deser jak znalazł ;-).

      Usuń
  2. No to się napracowałaś z tym albumem, a jak łączyłaś kartki? A kot słodziutki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na harmonijce,ale polecam zajrzeć do Jadzi z bloga"sercem tworzone" bo Ona w albumach ma ogromne doświadczenie. Mój sposób jest nie dopracowany. Pozdrawiam serdecznie Anitko

      Usuń
  3. Piękny album, Marzenko- niezwykły :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu -bardzo podobał mi się papier w liście . Pozatym chciałam wypróbować Twoje rady. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Marzenko, wierzę, że to nie jest twój ostatni album. Jest pełen uroku, pozytywnej energii i ma coś takiego w sobie, czego nie umiem określić słowami, ale co sprawia, że chce się oglądać i oglądać. Wyobrażam sobie jaki musi być na żywo. Już kiedyś pisałam i z pełną świadomością powtarzam - w Twoich pracach jest wspaniała indywidualność okraszona Iskrą Bożą.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu sama czasem nie wiem co powstanie kiedy zaczynam. Dziękuję za niezwykłe słowa. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Piękny album,lubię takie,pełne zakamarków,dodatków,kolorowe.I wcale nie trzeba nie wiadomo jakich materiałów,żeby stworzyć przepiękną rzecz,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko! Album jest cudowny,tak pięknie ozdobiony a kiciuś jaki wygodny ale pięknie się reprezentuje - pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za miłe słowa. Dziś kotek był w lepszym humorze. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Marzenko, piękny album zrobiłaś;) Jest taki wesoły, bo każda strona w innych kolorkach;)Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny i pomysłowy albumik, podoba mi się i to bardzo. Twój kiciuś ma fajny drapak, przydałby się mojemu, bo ostrzy sobie pazurki na moim fotelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu. Co do drapaka to kupiłam już dawno na jakiejś promocji miałam wisieć na oparciu, ale tam w ogóle nie wzbudzał zainteresowania.

      Usuń
  9. Wspanialy albumik. Pelen kolorow na piekne kolorowe wspomnienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuni to dobry pomysł album na wspomnienia,ale jak znam życie to pewnie to będą czyjeś wspomnienia bo album komuś podaruję. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. O wow! Marzenko, to prawdziwe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko śliczny album :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale superowy albumik zrobiłaś. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Album rewelacyjny! Wspaniały pomysł na zapięcie albumu, bo to chyba sprawia zawsze najwięcej kłopotu :)
    Pomocnik bardzo podobny do mojego, muszę kiedyś napisać post o moich zwierzaczkach :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko masz racje zapięcie to nie tak prosto wymyślić szczególnie jak się nie ma doświadczenia. A co do zwierząt koniecznie się pochwal. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Piękny album,ślicznie ozdobiony,okładka zachwyca:-)
    ale najbardziej kiciuś mnie zachwycił:-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny album -radosny i kolorowy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, Marzenko, ale się napracowałaś ! Tyle zakamarków, dodatków, nawet wisiorek z boku :) Cudnie go się będzie przez lata przegladalo.
    I dziekuję za zdjęcia kotka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pracy kosztowało Ciebie .Efekt jest swiety. Cudowny album.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo pracy i bardzo fajny efekt
    rób następne , dobrze ci idzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli się przymierzam do kolejnego tylko nie umiem się zdecydować.

      Usuń
  19. Śliczny album, jak dla mnie za jaskrawe kolory w środku :) ale ważne, że nowej właścicielce się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś za pastelami nie przepadam, ale każdą rzecz próbuję stworzyć trochę pod gust przyszłej właścicielki, ale jest też coś mojego. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG