Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

9 maja 2016

"PAMIĘTAJ, ŻE MASZ PRZYJACIELA"

"... Nie chciej być, pierwszą, lecz bądź wybraną.
Nie szukaj hołdów, lecz bądź kochaną..
Miej mało pragnień, to cię uszczęśliwi.
Miej mało przyjaciół, lecz tylko prawdziwych..."

http://zyczeniaiwierszyki.woskowadolina.pl/wierszyki-o-przyjazni.html
 I jak tu zacząć. Ostatnio spotyka mnie wiele dobrego i nie mogę nie pokazać  tej szlachetnej odmiany dobroci.
Pierwsza przesyłka dotarła do mnie od Beatki .
Jakiś czas temu zamówiłam u Niej niebieskiego Hipcia i.. mały Robert będzie miał swojego egzotycznego przyjaciela.
 Wierzcie mi zdjęcia nie oddają uroku tej ślicznej maskotki i tu przypomnę, że hipcio ma różowiutką siostrzyczkę, która też pewnie by chciała zostać czyjąś przytulanką.
Ale to nie wszystko w paczce od Beatki było kilka prezentów i to takich od serca: pyszne jagody tu jeszcze w słoiczku;-), fiołki takie same miała moja teściowa i coś co bardzo będzie mnie kusić. Chyba będę musiała co zmalować np.anturium II ? ;-)
Bardzo dziękuję Beatko:-)

 Drugi prezent, a właściwie prezenty dostałam od Jadzi z bloga "Sercem tworzone".
Tu z góry muszę przeprosić -Jadziu musiałam zrobić okładkę choć trochę nie w klimacie książki może później trochę ją zmodyfikuję ;-) Najważniejsze, że chroni .
 Wracam do prezentu jak nie trudno się domyślić to książka . Kiedy w komentarzu u Jadzi napisałam, że tej pozycji jeszcze nie czytałam Jadzia niewiele myśląc po prostu mi ją przysłała, ale...to nie wszystko .
Żeby mi się lepiej czytało dostałam śliczną zakładkę zrobioną  właśnie z okładki tej książki .
Ale to nie wszystko jakiś czas temu Jadzia przysłała mi na wzór swoje urocze miniaturki powiedzmy , że jako wzór do zrobienia pewnej szafy ;-).
Dziękuję Jadziu .
I takie oto dobre duszyczki są na tym świecie gdyby na świecie byli tylko tacy ludzie to świat były rajem.
Ps. Książeczki na razie mieszkają w tymczasowej szafie.









10 komentarzy:

  1. Kochana dziękuję Ci za wspaniały i niespodziewany prezent :)
    Zgadza się - narobiłam już sporo zakładek, cała rodzina i znajomi zakładają książki moimi zakładkami, a ja czym zakładam???? Najczęściej paragonami :)
    Ale tak było do dziś. Dziś otrzymałam piękne, ręcznie malowane i ozdobione rożnymi motywami zakładeczki. Aniołkowa już jest w książce, która czytam :)
    Dziękuję i pozdrawiam Alina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, dar serca bardzo cieszy. Dzięki takim dobrym duszom możemy poczuć przedsmak raju.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo przyjaciele są wśród nas :):):)
    Widzę ,że Jadzia też obdarowała Cie prezentem od serca :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, masz dobre serducho to i inni odpłacają się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prezenty :)
    Hipcio jest przesympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! W hipciach też jestem zakochana :) może kiedyś z Beatką się za takiego zamienię, na razie zajmuję się inną wymiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko ja wymieniłam się na hipcie i słoniki już z kilka razy. Beatka robi różne zwierzątka z wzoru -afrykański kwiat" i są rewelacyjne.:-)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG