Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

21 czerwca 2017

"-Kociaku-powiedział kot do kociaka...."

 Ostatnio w jednym z komentarzy wspomniałam, że pracuję nad "miałczącą" pracą i oto ona .
Nie będę się rozpisywać,ale jak widać ten album jest potwierdzeniem,że inspiracją może być wszystko.
W tym przypadku była nią kolorowanka pt: " Kocie sny".
Ale kolorowanka to zbyt oczywiste dlatego stworzyłam album dla wielbicielki kotów.
I tu jak zwykle propozycja jeśli ktoś chce zostać posiadaczką tej kociej pracy wystarcz napisać do mnie przez formularz kontaktowy.
Miłego oglądania .




















20 komentarzy:

  1. Ja chcę, ja chcę, Marzenka :) Kociaki lubię, choć sama ich w domu nie mama- brak warunków, zbyt mały jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu mówisz masz-mruczący album jest Twój.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
    2. Ja kotki mam nawet dwa i coś się szykuje,że będzie trzeci😊

      Ale lubię nie tylko koty lubię wszystkie zwierzęta i może kiedyś będzie i piesek mieszkam w domku to się zmieści😊

      Usuń
  2. Mám kocúra :-) už je starý, má 15 rokov. Krásny album, veľmi dobrý nápad. Prajem nádherné dni. Ana

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny dla prawdziwej kociary Marzenko :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra praca , bardzo mi się podoba :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko, cudny album dla prawdziwej miłośniczki kotów. Widzę, że Jadzia została jego posiadaczką, bardzo się z tego cieszę.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko! Przecudny Albumik zrobiłaś,Bardzo mi się spodobał i nawet myśl mi przeszła żeby sobie też podobny zrobić tylko z czymś inny Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały pomysł i wykonanie i w ogóle naj,naj,naj

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko, super album koci zrobiłaś, musiałam się przy nim sporo napracować ale efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak tu nie kochać kotów? Praca superowa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko, album dotarł i w rzeczywistości jest dużo fajniejszy. Chylę czoła za włożoną pracę w jego stworzenie- cudny jest i niezwykły, bo to swoisty albumo- kalendarz :))) Serdeczności posyłam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu najważniejsze,że Ci się podoba miłego korzystania.
      Pozdrawiam cieplutko Jadziu 😊

      Usuń
  11. Marzenko, wreszcie zapisałam Twojego bloga u siebie, bo wciąż nie mogłam do Ciebie trafić? No, ale teraz już zawsze będę miała Cię ,,na oku" ha ha ha;) Koci album wyszedł Ci ślicznie! A Jadzia jak widać bardzo zadowolona;) Pozdrawiam Cię Marzenko gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu ja mam Ciebie już dawno na oku😉 bo lubię oglądać Twoje prace,ale i czytać felietony.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. O raju, jaki wspaniały album. I juz na swoją właścicielkę. Jadzia bedzie zadowolona ( juz jest ) 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha ale pomysłowa jestes!!! Ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale bombowy albumik, na każdą porę roku i pogodę :3 świetny!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG