Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

29 czerwca 2017

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK -CZERWIEC WEDŁUG EWY JURKIEWICZ

Kartki-przez-cały-rok-wytyczne według Ewy z bloga "Ogród-cardmaking-pasje" CZERWIEC
 Staram się jak mogę zdążyć na moje ulubione wyzwania, ale czasem jest ciężko. W czerwcu wytyczne wymyśliła Ewa Jurkiewicz z bloga "Ogród-cardmaking-pasje" 
Bardzo wszechstronnie utalentowana osoba z nietuzinkowymi pomysłami.
Zaczęłam od aniołka i wyszły mi nawet dwa.
Pierwsza kartka to tzw. parawanik.Druga  anielska kartka otwiera się tradycyjnie.



Druga wytyczna to tło ze ścinków mam nadzieję, że widać je spod koronki.

Trzecia kartka miała posiadać elementy z nadrukiem u mnie to kwiatki z dziurkacz.
I to tyle lecę nakarmić żabolka u Ani.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.



21 komentarzy:

  1. Marzenko Sluczne karteczki. Moja faworytka jest ostatnia. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko miło mi, że masz swoją faworytkę

      Usuń
  2. Te kwiatki z nadrukiem są świetne. I żółty aniołek:))) Super kartki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu,a tak mnie naszło 😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Marzenko, jak zawsze podziwiam i, tym razem zauroczyły mnie te z aniołkami. Piękny jest też składaczek z drukowanymi kwiatkami i owocami głogu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za uznanie. Owoce głogu dostałam od Agatki Baran i do tej kartki idealnie mi pasowały.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko! Wszystkie karteczki są Przeurocze, Ale najbardziej podoba mi się ta pierwsza ,Ten Aniołek jest taki słodki - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu też mam słabość do aniołów.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Piękne kartki, Marzenko :)Pozdrawiam i buziaka posyłam ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kartki przygotowałaś, ale uśmiechnięty aniołek od razu wywołuje banana na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu do aniołów to wręcz trzeba się uśmiechać.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Urocze karteczki. Piękne gazetowe kwiatki zrobiłaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko super karteczki . Aniołki oba świetne , aż się dziub do nich śmieje. Baza ścinkowa rewelacyjna z tą koronką. W ostatniej podoba mi się składna forma i te gazetowe kwiatuszki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko sliczne, zwłaszcza te aniołków sa bardzo wesołe i urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne kartki wykonałaś Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że na 120% udało Ci się zrealizować wytyczne :). Aniołki są rozbrajające, zwłaszcza ten drugi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki,podoba mi się połączenie koronki ze ścinkową bazą,obie z aniołami są cudne,a do tego żółtego gęba się sama śmieje,a gazetowe kwiatki są rewelacyjne i kartka jest śliczna,pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Postarałaś się i karteczki prezentują się wyjątkowo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki śliczne. Te z aniołkami podobają mi się najbardziej :) są bardzo wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne karteczki, a ta ostatnia palce lizać!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG