Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

11 lutego 2018

GNOMY, KRASNALE LUB JAK KTO WOLI.

 Witam niedzielnie w przedostatnim poście wspomniałam, że  oprócz karteczek bawię się trochę  szydełkiem .
Pierwsze zdjęcie to oczywiście jeden z wrocławskich krasnali, które jakiś czas temu oglądałam i po części zostały moją inspiracją żeby zrobić sobie kilka własnych krasnoludków.
Trochę ich już zrobiłam, ale kolorów mi jeszcze wiele zostało może powstanie mała wioska, która pewnie kiedyś rozejdzie się po świecie.
Na razie będzie mała przerwa bo zbliża się powoli Wielkanoc i trzeba przerzucić się na zajączki, króliczki, kurczaczki itp.
Jednego króliczka już mam bo próbowałam nową włóczkę, ale podjadał z Nami pączki dlatego został króliczkiem Tłustoczwartkowym.
W między czasie zrobiłam szydełkową poszewkę dla koleżanki, która jest na jednym ze zdjęć.
I na dziś to wszystko wracam do niteczek i papierków.
Dziękuję za bardzo miłe i zaskakujące komentarze pod moim ostatnim składaczkiem .
Pozdrawiam i zapraszam znów










36 komentarzy:

  1. super Ci wychodzą te maskotki na drutach! Ten gnom/czarodziej w czerwonej czapce z wzorkami- rewelacja!!!!!!!! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu wszystkie włóczkowe tworki robię na szydełku bo na drutach nie potrafię co nie znaczy, że nie próbowałam .
      Te gnomek z kolorową czapeczką w bawarskim stylu już ma nowy domek bo został prezentem urodzinowym.
      Mam nadzieję, że i pozostałe gdzieś się zadomowią bo u mnie niestety chce się nimi bawić mój kotek.
      Pozdrawiam Ewuniu i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  2. Mimo, że jestem już dawno dorosła, nadal chętnie oglądam świat krasnali, elfów, wróżek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie krasnoludki zauroczyły .
      Myślę że w każdym człowieku nie zależnie od wieku jest trochę z dziecka i to jest piękne.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Jakie urocze są te gnomki :) cudniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne gnomki i królisia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne krasnale. Krasnoludek - to mój ulubiony motyw z dzieciństwa. Ileż ja się ich "omalowałam" - zawsze przy domku z muchomorka:)
    Zajączek świetny - fajna ta włóczka. Wygląda jak rozczochrane futerko:)
    Ściskam Miciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu wciągają te krasnale,a muchomorki zrobiłam wczesniej.
      Włóczka z zajączka to jakaś do dzieci i jest cudownie miękka w dotyku. Polecam.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Przeurocze te gnomiki a poduszka ma ciekawą kolorystykę.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Kolorki poduszki pod zamówienie.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Fajniutkie te gnomy-krasnale, poduszka i króliczka też, ale krasnale najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko krasnale robi się najprzyjemniej pewnie dlatego tak fajnie wychodzą.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
    2. Dziękuję za przepiękny składaczek z Koziorożcem - przyszedł w środę, jestem nim zachwycona :-)

      Usuń
  8. Piękne gnomy i krasnale :) Bardzo ciekawie zrobiłaś im brody :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, a brody to tylko łańcuszek.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Ale extra sa te krasnale. Widać machanie szydełkiem wychodzi Ci świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu małe rzeczy jeszcze wychodzą z dużym jest trudniej.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Marzenko - krasnale świetne, poduszka ekstra, a króliczek uroczy! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna gromadka skrzatów. A królisia śliczna - taka puchata.
    Ściskam, Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu -króliczek jest bardzo puchaty.
      Pozdrawiam cieplutko Małgosiu

      Usuń
  12. Piękne i słodkie skrzaciki a poduszkę zaraz bym wytargała i pod główkę wsadziła oraz na niej spała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słodziaki, ten czerwony na drugim zdjęciu jest z nich wszystkich najfajniejszy, choć ja mam "zboczenie" do wszystkiego w kolorze zielonym lub brązowym (bo mi najlepiej do mieszkania pasuje). A ten czerwony na pierwszym zdjęciu to jest robiony na słoiczku? Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu też mi ten bawarski najbardziej się podoba pewnie dlatego że był prezentem.
      Czerwony krasnal i słoiczek są osobno,ale do zdjęcia ładnie wyglądał i ten zestaw też ma już nowy dom.
      Pozdrawiam serdecznie Lidziu 😊

      Usuń
  14. Marzenko! Wspaniała Gromadka tych krasnali, Niebieski najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu ten niebieski to jest ostatnio robiony. Zastanawiam się czy z jakimś ozdobami typu pompony czy kwiaty moje krasnale nie będą ciekawsze.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  15. Ale świetne Marzanko! Podziwiam to jak Ci to fajnie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko,ale Ty też nieźle machasz szydełkiem.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  16. Bardzo pomysłowe krasnalki. Wnoszą pewnie wiele radości obdarowanym. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wrocławskie krasnale znam,jak syn tam mieszkał,to uwielbiałam chodzić po ulicach i ich szukać,Twoja drużyna jest przeurocza,wszystkie mają w sobie coś,ale Lidka ma rację,ten czerwony też mi wpadł w oko,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale gnomki, krasnalki i podusia oczywiscie, widac ze twoje lapki to zloto , szydelko to dla mnie czrna magia , podziwiam jak zawsze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. trabalhos belíssimos !!
    sempre é bom vir aqui e ver o encanto de seu blogue.
    que encanto maravilhoso !!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krasnalki cudne - bardzo fajne w nich to, że nie są takie przesłodzone, mają w sobie taki "zadzior". Myślę, że jesli się rozejdą, to przyniosą nowym właścicielom dużo radości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG