Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

8 kwietnia 2018

"ZAUWAŻ SIEBIE" czyli projekt motywacyjny ośmiu licealistek

Dzisiejszy post będzie nie rękodzielniczy, a bardziej promujący projekt ośmiu ambitnych licealistek z Wrocławia jedną z nich jest moja córka.
Na jej prośbę umieszczam informacje o tej wyjątkowej inicjatywie z prośbą o odwiedzenie ich strony i bliższego poznania ich projektu .
Strony będą aktywne  do co najmniej 14 maja , ale warto zobaczyć co dziewczyny stworzyły i jakie mają spojrzenie na problem niskiej samooceny i to w różnych grupach wiekowych.
Chce zaznaczyć, że Wasze wejścia na ich strony nie przyniosą im żadnych gratyfikacji finansowych mają na celu jedynie realizację społecznego .
Z góry bardzo dziękuję za wsparcie.
 
 "Pokochaj siebie-uczyń największą rewolucję
 w swoim życiu"
 Projekt "Zauważ siebie " realizowany jest przez grupę licealistek, którym temat wiary w siebie jest niezwykle bliski. Ma na celu nie tylko promocję zdroworozsądkowej miłości  do własnego "ja",ale także uświadomienie społeczeństwa o skali problemu niskiej samooceny wśród młodych ludzi, jego realnych wymiarach oraz możliwości walki z nim na mniejszą lub większą  skalę. Poprzez serię wywiadów, filmików, rozmów z psychologami oraz kampanię internetową,pragniemy uświadomić odbiorcom projektu, że koncept szczęścia zaczyna się w głowie.



21 komentarzy:

  1. uma iniciativa muito boa !!
    grande abraço..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, z przyjemnością zapoznam się bliżej z projektem. Brawa dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam! Świetna inicjatywa, świetny projekt. Trzymam kciuki za realizację.
    Pozdrawiam Miciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piekna inicjatywa, na pewno zajze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda ,dobra inicjatywa :-) Ale myślę ,że w dobie internetu ,lajków ,mocno obrabianych zdjęć trudno będzie o podwyższenie samooceny u młodych :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję za szczerość. Wierzę, że działanie,a nie bierność może odnieść sukces i trzymam kciuki za powodzenie projektu dziewczyn.
      Myślę,że największy grzechem współczesnego świata jest obojętność i brak chęci niesienia bezinteresownie pomocy.
      Dziękuję Ewuniu i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Marzenko! Brawo dla dziewczyn , Zaraz idę zajrzeć - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądra córka mądrej mamy,wcale mnie nie dziwi,że Twoja córka uczestniczy w takim projekcie,wprawdzie znam Cię Marzenko tylko z internetu,ale już wiele razy poznałam jakim jesteś Człowiekiem przez największe C jakie jest możliwe,nic dziwnego,że córka wychowana przez taką mamę angażuje się w mądre projekty.Przejrzałam stronę,polubiłam,obserwuję,dziewczyny wystąpiły z cudowną inicjatywą. Prawda jest taka,że jak nic nie robimy to i nic się nie dzieje,a jeżeli chcemy coś zmienić,to działamy,trzymam za nie kciuki,życzę powodzenia i wierzę,że im się powiedzie,,,w końcu to kropla drąży skałę,ściskam Ciebie i córkę[ciekawa jestem która to jest na tych zdjęciach]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko jesteś niesamowitą i ciepłą osobą .
      Dziękuję za te piękne słowa i dziękuję za kciuki w imieniu Dziewczyn.
      Pozdrawiam cieplutko Lucynko.
      Tuluski

      Usuń
  8. Ciekawa inicjatywa warta uwagi. Gratuluję córki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko. Bardzo się cieszę że z córy rośnie dobry człowiek

      Usuń
  9. Powodzenia życzę dziewczynom i brawa za inicjatywę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę napisać nic innego jak : BRAWO WY !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam Marzenko, doszła doszła, tylko teraz remont w domu i brak czasu na publikację i pisanie. DZIEKUJĘ z całego serducha. I wybacz, że nie napisałam ani słówka. Ściskam mocnooo!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG