Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

30 kwietnia 2018

KARTKI U ANI PRZEZ CAŁY ROK U ANI;KARTKI MAPKOWE U ULI I KILKA SKŁADACZKÓW DLA EWUNI.

http://iwanna59.blogspot.com/2018/04/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-kwiecien.html
 Witam wieczorową porą dzisiaj będzie tki mały karteczkowy hurcik.
Pierwszy zestaw karteczek powstał na wyzwanie kartkowe u Ani.
W kwietniu Ania znów dała nam do dyspozycji bingo i dość dużą swobodę w wyborze elementów do tworzenia kartek.
Ponieważ nadal jestem pod urokiem tworzenia składaczków to właśnie w tej formie stworzyłam moje kartki .
Aniu kartki są na różne okazje bo musi być mały zapasik mam nadzieję, że dobrze zinterpretowałam wytyczne i cieszę się, że zdążyłam.

DRÓB, PROSTOKĄT, BIAŁY


BIAŁY, MOTYL, TEKST



MOTYW RELIGIJNY, PROSTOKĄT, TEKST



BALONY, PROSTOKĄT, CYFRA



http://kulskowo.blogspot.com/2018/04/675-kartki-bn-2018-kwiecienwytyczna.html
 Druga partia kartek powstała według mapki u Uli oczywiście oprócz kartek na Boże Narodzenie zrobiłam jeszcze jedną z pozdrowieniami.






http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2018/03/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-4.html
Na koniec kolaż dla Ewuni bo jak napisała mi komentarzu pod marcowym postem wyzwanie trwa do końca kwietnia to te trzy składaczki zgłaszam na Ewinkowe cięcie -gięcie.

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu dla Ciebie będę miała niespodziankę 2w1. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Marzenko piękny hurcik ! A motyli składaczek zachwyca wiosennym klimatem .Zimowy ma piękną grafikę i przybranie z gwiazdek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu choć nadal nie do końca czuje tą formę choć jak widać wprowadziłam drobne modyfikacje. Muszę jeszcze dopracować takie składaczki.
      Dziękuję Ewuniu za inspiracje i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Marzenko jesteś szalona, tyle kartek i wszystkie cudowne. Ale najbardziej spodobała mi się karteczka z balonikami dla Tomaszka jest słodka.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to nie szaleństwo tylko przymusowe wakacje, a po za tym tak łatwo nie odpuszczam jak mi coś po głowie chodzi 😉. A kartka z balonikami powstała na zamówienie koleżanki -lubię takie wyzwania.
      Pozdrawiam serdecznie Aniu i już czekam na majowe wytyczne 😊

      Usuń
  4. Wspaniałe karteczki zwłaszcza te ciekawe składaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko! Ilość imponująca, A wszystkie jakie Śliczne - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko, karteczki są oszałamiające. W składaczkach zaczynasz osiągać autentyczne mistrzostwo, widać, że to forma stworzona dla Ciebie. W tym z motylami się zakochałam.
    Udanej majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,ale jak te motyle przypadły Ci do gustu to już nie długo kolejna motylkowa kartka.
      Pozdrawiam serdecznie Małgosiu 😊 😊 😊

      Usuń
  7. Marzenko wszystkie karteczki śliczne, ale składaczki najcudowniejsze. Podziwiam szybkość wykonywania prac. Miłej majówki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko jak się jest na L-4to ma się trochę więcej czasu.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Piękne i kolorowe karteczki .Kartka z motylem urzekła mnie najbardziej .Ja do tej pory jeszcze nie robiłam żadnego składaczka więc podziwiam i troszkę podglądam Twoje
    cudeńka .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko koniecznie odwiedź Ewunie u Niej znajdziesz wszystkie kursy na takie kartki.
      Spróbuj Grażynko to wciąga 😉.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Zaszalałaś! :D Piękne kartki! Ta z balonami - fantastyczna!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jakie cuda dziwy u Ciebie :) ile pracy! Bardzo dziękuję za poświęcony czas na przygotowanie karteczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko jak jest taka inspiracja to łatwo tworzyć.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG