Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

3 lipca 2018

KARTKI WEDŁUG MAPKI- CZERWIEC

http://kulskowo.blogspot.com/2018/06/699-kartki-bn-2018-czerwiecwytyczna.html

Dzisiaj też będzie skromnie tylko dwie kartki bo minimalizm to chyba nie moja bajka i  tak nie do końca jestem zadowolona z tych kartek .
Myślę jednak , że tą mapkę jeszcze wykorzystam tylko w składanej kartce po drobnej modyfikacji .
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny.


18 komentarzy:

  1. Śliczne gwiazdkowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko! Mnie się Bardzo podobają te karteczki, Są Przeurocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za miły komentarz i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  3. Piękne kartki! Świetnie je wzbogaciłaś :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki stworzyłaś :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Marzenko.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko nie narzekaj bo obie kartki są świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko, cudne gwiaździste kartki powstały.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszły. Podobają mi się szczególnie te koralikowe gwiazdki - ich wypukłość świetnie wyglada.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to niezadowolona? Jak dla mnie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. que lindos cartões !!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie gwiazdeczkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, obie karteczki są zniewalająco piękne!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG