Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

14 lipca 2018

SZYDEŁKO I KARTKI

 Witam sobotnio trochę mnie tu mało, ale nie znaczy to wcale o bezczynności.
Szydełkuję i kartkuję, a oto co ostatnio stworzyłam
Nie będę się dziś rozpisywać, bo tworzę trochę większą pracę, oczywiście jak wyjdzie- to się pochwalę.
Dziękuję, że wszystkie miłe słowa i odwiedziny.



































17 komentarzy:

  1. Marzenko, świetne prace. Krecik mnie najbardziej zauroczył, jest cudowny. Lubię Twoje spersonalizowane składaczki i tym razem też się nie zawiodłam. Szczególnie "osowiała" kartka - piękna.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  2. Wszystkie prace piękne Miciu, ale tym razem zdecydowanie zawieszki i karteczka w urocze sówki skradły moje serce.:) Ważne, że robisz co lubisz, a i czasem znajdujesz czas, by skreślić kilka słów do nas. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko za wyrozumiałość.
      Mistrzem słowa nie zostanę 😊. Pozdrawiam serdecznie Alinko 😊

      Usuń
  3. Super sowiaste i wszystkie pozostałe prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana doprowadzisz mnie do zawału !!! Takie śliczności szydełkujesz, wlepiam swoje oczęta i nie mogę się napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki ale i szydełkowe zwierzaki też wspaniałe. Krecik (jeśki dobrze rozpoznaję) jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊 (Tak to krecik w letniej odsłonie)

      Usuń
  6. Extra te maskotki są i cudowne składaczkowe kartki . Mnie urzekł ten ostatni kremowy łapacz snów jest cudowny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu bardzo podoba mi się tak deklaracja w oknie to ciekawy sposób zaprezentowania szydełkowej serwetki.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Marzenko! Wszystko jest Przepiękne, Ale najbardziej podoba mi się krecik - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko pracowita mrówka jestes! Tyle cudnych prac:) krecik mnie zachwycił !!! Sciskam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspanialosci Marzenko ale krecik skradl moje serce, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace! Podoba mi się sówka, ma piękną kolorystykę i błyszczy! Kartka z sówkami też skradła mi serce, kapitalna, wykorzystanie mchu, świetny pomysł! A ta marynarska kartka jaka cudowna! Ten Misiu, te rybki, wow. Krecik odlotowy, ta precyzja każdego szczegółu. A łapacze, ojjjjjjaaaa pieszczą moje oczy O.O.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG