Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

20 stycznia 2019

EWINKOWE CIĘCIE -GIĘCIE

EWINKOWE CIĘCIE-GIĘCIE
Dzisiejszego wieczoru moja pierwsza propozycja na wyzwanie kartkowe .
Na początek tegorocznych zmagań postanowiłam spróbować swoich sił
 u Ewuni .
Jak zwykle trochę za mocno pozginałam
i taki mi wyszedł składaczek urodzinowy.
Powoli zaczynam się rozkręcać i mam nadzieję częściej coś publikować bo tworzę cały czas .
Serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny .








28 komentarzy:

  1. Marzenko pięknie poskładałaś karteczkę :-) Oryginalny dodatek w postaci listwy z życzeniami :-) Cieszę się, że zrobiłaś własną wersję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu jakos mnie poniosło.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  2. Muszę ten składaczek wreszcie rozpracować...Super te kwiaty- tworza taką przestrzeń, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu idz na całość do owaznyodw świat należy 😁.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  3. Podziwiam tworzone przez Ciebie składaczki! Pozdrawiam Marzenko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie poradziłas sobie ze składaczkiem Ewuni. Bardzo mi się podoba ta uzyskana przez Ciebie przestrzenność kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , tak trochę inaczej niż w oryginale , ale bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu uwielbiam trochę pokombinować.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  6. piękny składak ,taki kolorowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko, cudny jest Twój składaczek, jak ukwiecony ogród.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyginam śmiało ciało :) super wyszło Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak Agatko wyginam,wwyginam, wyginam .
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  9. Piękny letni ogórd! Az latem i kwiatami zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się rozmarzyłam.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  10. Marzenko ,zrobiłaś cudny kwiecisty składaczek !!!Podglądam jak umieściłaś tekst.Mnie to brakuje twórczej wyobrażni z resztą mój pierwszy "składak" wcale się nie składa.Ale i tak jestem z niego dumna a uczę się na błędach.
    Cieplutkie pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu nie zgadzam się że nie masz tworcztw wyobraźni bo Twoje prace świadczą o czymś innym.
      Ja nie wypróbowałam wszystkich skladaczków u Ewy, ale na pewno się nie podam i zachęcam zrób to samo Elżuniu.😀

      Usuń
  11. Zgadzam się z Małgosią - składaczek wygląda jak ukwiecony ogród, ślicznie wyszło!
    Serdeczności Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie ogrody.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Ewciu

      Usuń
  12. Sliczna ukwiecona karteczka Marzenko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ,pachnąca kwiatami karteczka !Wspaniale poradziłaś sobie Marzenko z zaginaniem i tworzeniem ciekawej przestrzeni -dla mnie to trochę za trudne .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham kwiaty, a twój składaczek Marzenko jest niesamowity! Jak baśniowy ogród!!:) Papierowe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG