Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

30 grudnia 2018

JESZCZE ŻYJĘ :-)

Witam już chyba po raz ostatni w tym roku.
Nie martwcie się, że trochę mnie tu nie ma, ale powód prozaiczny brak czasu .
Nie znaczy to , że do Was nie zaglądałam bo jak tylko mogłam to zostawiałam po sobie kilka słów.
Jak widać na zdjęciach starałam się też coś stworzyć,a okazje wyrastały jak grzyby po deszczu .
W połowie listopada miałam ostatni wyjazd szkoleniowy i stwierdziłam , że miło byłoby złożyć życzenia wszystkim uczestnikom kursu, ale nie smsem i tak w ciągu dwóch dni powstało 12 kartek,które powstały z naklejek okiennych , grafik znalezionych w internecie i papieru , który powstał przez skserownie papieru do pakownia.




 Kolejny składaczek powstał w ekspresowym tempie dla dziewczynki na urodzinki.


MISIOWY ZAKĄTEK- LISTOPAD-WARZYWO
W listopadzie zdążyłam zapisać się też na wymiankę u Lidzi z "Misiowego zakątka" tematem było warzywo ja wybrałam dynię bo to wyjątkowe warzywo, które ładnie dekoruje, ma wiele form, kolorów i można je zjeść na słodko, na kwaśni, a nawet na słono. I z tym wspaniałym warzywem kartkę zrobiła dla mnie Bogusia Matusiak.
Bardzo, bardzo dziękuję za cudowną cieplutką kartkę Bogusiu.
 Moja ogórkowa kartka poleciała do Julii Gwóźdź



Kolejna kartka powstała dla bardzo sympatycznej znajomej, która odeszła na początku grudnia na emeryturę 


 W listopadzie  jeszcze była kartka dla koleżanki mojej córki



 kolejna urodzinowa kartka powstała dla wyjątkowej starszej pani



A pamiętacie żółte stworzonka , które lubią rozrabiać .
Minionki to ulubione bajkowe postacie kolejnego grudniowego solenizanta


 Szóstego grudnia jak wszyscy wiedzą jest obchodzone święto bardzo słynnego świętego.
Właśnie w tym szczególnym dniu moja koleżanka obchodzi urodziny i dlatego tak wyjątkowa kartka


 Wierzcie mi koniec listopada i grudzień to zawsze jest dla mnie bardzo pracowity czas bo handlowcy tak już mają :-).
Ale starałam się jak mogłam żeby wysłać do wszystkich , których adresy posiadam życzenia.
Jakieś dwa tygodnie przed świętami wysłałam pierwszą turę 30 kartek i się zmartwiłam bo okazało się, że brakuje mi jeszcze 20 kartek i tu włączyłam chyba turbo i w dwa dni dorobiłam .
Niestety przypuszczam , że te życzenia dotarły dopiero po świętach zapewniam że do Was wszystkich biegły moje ciepłe myśli kiedy po przed świątecznej bieganinie odpoczywałam.
Dziękuję Wszystkim za piękne kartki i dowody pamięci zdjęcia opublikuję w styczniu

A to jak widać nie jest kartka tylko moja zimowa myszka , która powstawała przez ponad miesiąc w "wolnych" chwilach.
Moim natchnieniem i inspiracją była inna myszka , którą zobaczyłam w koszyku klientki zdjęcie poniżej.




A tego gościa zrobiłam w czasie świątecznego relaksu bo dostałam od męża nowy rodzaj włóczki "gruba kotka ".
Cytując męża śnieg stopniał bałwan został.
I na dzisiaj to wszystko dizękuję ,że dotrwaliście do końca .

Na nadchodzący Nowy Rok życzę Wam  Dziewczyny wszystkiego co najpiękniesze niech spełnią się wszystkie najskrytsze marzenia

20 komentarzy:

  1. Miciu! Cudne te składaki!
    A tymi maskotkami jestem po prostu zachwycona! Cudowne!!!!!!!!!!!!!Buziaki i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ewciu i życzę nieustannej weny twórczej 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje rację poprzedniczkom !! Cudne składaczki robisz , są fantastyczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko i życzę w nadchodzącym Nowym Roku dla całej Twojej Rodziny dużo zdrowia

      Usuń
  4. Marzenko kochana, cudowne są twoje składaczki (wliczając w to świąteczny, który przywędrował do mnie). Uwielbiam je. Ale w myszce się po prostu zakochałam!
    Życzę Ci samych cudownych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i życzę w Nowym Roku wszystkiego najlepszego i spełnia wszystkich najskrytszych marzeń

      Usuń
  5. Jesteś niesamowita Marzenko !Piękne kartki i wyjątkowe szydełkowe dzieła ,od myszki nie mogę oderwać oczu . Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Grażynko i życzę Tobie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oraz spełnienia wszystkich marzeń

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko Dobrego Roku!
    Składaczki cudne. Swój podziwiam i cieszę się stale oglądając go:)))
    Myszka i bałwanek są urocze. Pięknie tworzysz Marzenko.
    Dobrego Roku!
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prace Marzenko.:) Pozdrawiam i życzę wszelkiej pomyślności w nadchodzącym nowym roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko przepiekne prace! A skladaczki mistrzostwo !!!
    Kolejnych tworczych dni zycze i dzieki ze jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dzieje się u Ciebie dużo. Piękne są twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko rewelacyjne składaczki robisz! I świetnie szydełkujesz. Dziękuję serdecznie za kartkę świąteczną z życzeniami, za chwilę przedstawię na swoim blogu.
    Serdeczności zostawiam na każdy dzień 2019 roku:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem ilości i różnorodności ;) Pracowite te Twoje rączki i niesamowicie uzdolnione ;) Buziaki i życzę uśmiechu w każdym dniu nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że nie próżnujesz 🙂 Tyle pięknych prac stworzyłaś. Do mnie też przyleciała jedna ze świątecznych kartek, za co bardzo dziękuję. Na chroniczny brak czasu cierpimy niestety wszyscy, ale cóż na to poradzić?
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenka, kartka do leciała, dziękuję ślicznie za miłą niespodziankę :) nie spodziewałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany Marzenko aż mi szczęka opadała, tyle karteczek... Cudne są te Twoje składaczki, wszystkie ale już te zimowe dla koleżanek są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno tu nie zaglądałam a tu takie piękności .Twoje składaczki są przepiękne a myszka to po prostu mysia dama, bałwanek przesympatyczny.
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku !

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG