Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

12 listopada 2018

''STRASZNA WYMIANKA '' U LIDZI -PODZIĘKOWANIE

Powoli może nadrobię zaległości dziś pragnę przede wszystkim podziękować za wspaniałą wymiankę u Lidzi.
Nie taki diabeł straszny jak go malują. Tak wymianka u Lidzi wcale nie była taka "straszna", a wręcz odwrotnie z ogromnym poczuciem humoru i dystansem do tematu.
Dziękuję Ani z bloga "Rękodzieło z nici i szmatek" za prześliczne wesolutkie upominki bardzo z humorem niestety część słodko-kawowa nie dotrwała do zdjęcia bo córka zniknęła ją zanim  się obejrzałam;-).
Ania tak jak ja ma taki sobie stosunek do tego "święta", ale na szczęście to nie przeszkodziło Jej się bawić i wszystkie prezenty , które dostałam są bardzo śmieszne i radosne i bardzo mi się podobają.
Bardzo, bardzo dziękuję Aniu.
PODSUMOWANIE "STRASZNEJ WYMIANKI " U LIDZI

Rękodzieło z nici i szmatek



 Moja paczuszka powędrowała do Madzi.
Madzi lubi myszy więc przekornie tym razem dostała od mnie kartkę z kotkami, ale najbardziej straszny elementem była ...... Mysz w kapeluszu  czarownicy, która w dyniowym kociołku "uwarzyła" coś słodkiego ode mnie dla Madzi.
Na dziś to wszystko bo się śpieszę żeby skończyć kilka upominków, kartek urodzinowych i nadrobić zaległości.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze .
Buziaczki
DLA MADZI (MAFLADA- MAUSE)




17 komentarzy:

  1. Marzenko! Pięknie się wymieniłyście, Wspaniałe rzeczy i wcale nie straszne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Krysiu. Zgadzam się w 💯%. Bardzo udana wymianka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko, super wymianka i wcale nie straszna. Myszka w kapeluszu jest po prostu cudna!
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo udana wymianka i ogromnie się cieszę.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  4. muito alegre e muito divertido !!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim nam czasami potrzeba dystansu do codzienności i Lidziowa straszna wymianka była wskazana. Pozdrawiam Marzenko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Marzenko, tu również Marzenka ;)
    Fajna wymianka, już nie pamiętam, kiedy ja brałam udział w takich wyzwaniach. Tymczasem zapraszam na candy na moim blogu z okazji 7 lat tworzenia:
    http://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra wymianka, podoba mi się ten duch i kartki, jej lubię Halloween i wszystko mi się podoba.

    Renifer Rudolf już grzeje kopyta, Mikołaj w pośpiechu prezenty chwyta, niech wszystkie smutki wnet pójdą w kąt - ja dziś Ci życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie się podziewasz Marzenko?
    Życzę spokojnych i radosnych świąt i dziękuję za piękna kartkę 😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Duszek jest mega. ;-) Wesołych Świąt! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Halo, halo, bywasz tu jeszcze?

    Wymiankowe prezenty - te dla Ciebie i te od Ciebie świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. PS: Dzięki za moją karteczkę ;) Dzisiaj doszła, cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero dziś dotarłam do tego posta, ale lepiej późno niż wcale. Cieszę się Marzenko że bawiłaś sie razem ze mną, a jak jeszcze jesteś zadowolona z wymianki to już w ogóle super. Twoja mysia w kapeluszu jest wspaniała i przesłodka, nie straszna tylko taka do zakochania :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG